sl-SIhr-HRhr-BA

PREGLED TROŠKOVA UPRAVLJANJA DOKUMENTIMA


Iskustva pokazuju da uz preraspodjelu i zamjenu nekih štampača možete ukloniti niz neefikasnosti koje direktno utieču na troškove ispisa te ih možete smanjiti za nekoliko desetaka posto.

Nudimo Vam analizu ispisne flote, procjenu situacije te izradu procjene uštede koju bi Vam donijela optimizacija ispisne flote.

Čak 90% svih preduzeća ne zna kakvi su njihovi troškovi dokumenata. Troškovi ispisa dokumenata mogu predstavljati 3% ukupnog prihoda Vašeg preduzeća (Izvor: Gartner, IDC White Paper).


 


Troškovi – kolika je cijena Vaših ispisa?
  • Koliko stranica dnevno u prosjeku ispiše svaki zaposlenik?
  • Koliko se ispiše nepotrebnih kopija?
  • Ispis na desktop štampačima je najskuplji oblik uredskog ispisa.
  • Troškovi ispisa u boji mnogo su veći od crno-bijelog?
  • Kako sve to utiče na troškove poslovanja?
  • Troškovi hardverske opreme čine mali dio ukupnih troškova upravljanja dokumentima. (Izvor: All Associates Group)







 



  ssshhhh
 
Efikasnost poslovanja – gubite dragocjeno vrijeme?
  • Koliko često šaljete dokument na ispis, a kada dođete do uređaja, zauzet je ili je u kvaru?
  • Ne možete smanjiti količinu ručnog rada?
  • Potreba za brži tok rada administracije?
  • Produktivnost zaposlenih se uvođenjem rješenja za upravljanje dokumentima u većini slučajeva znatno povećava.







 




 Sigurnost – jesu li vaši dokumenti zaštićeni i osigurani?
Je li vam se ikada dogodilo da…
  • Ste izgubili već ispisane dokumente?
  • Ste poslali dokument na pogrešno mjesto?
  • Su povjerljivi dokumenti izgubili povjerljivost?
  • Okruženje ispisa dokumenata nije više zaštićeno od krađe podataka, hakerskih napada i neovlaštenog pristupa?
  • Niste u mogućnosti zadovoljiti propise za zaštitu podataka?
 


 
 
Okoliš – Uticaj na okoliš nije samo vaš problem!

Uvođenjem rješenja za upravljanje dokumentima, emisije ugljičnog dioksida se smanjuju za otprilike 60% (Photizo Group 2011). Tako vam možemo pomoći zadovoljiti zahtjeve današnjih standarada kao što su SOX, ISO i novi standardi zaštite okoliša.


Prijavite se na besplatan pregled flote ispisa i izradu procjene uštede koja bi se ostvarila optimizacijom.   
KLIKNITE ZA NARUDŽBU PREGLEDA


Naš pristup
KYOCERA MDS u 5 prilagodljivih i pomno planiranih koraka optimizira cijelo okruženje upravljanja dokumentima.
Proces koji je prilagođen veličini i svojstvima vaše irme, započinje s identifikacijom ranjivih tačaka u vaši infrastrukturi i završava nesmetanom izvedbom rješenja.
Ishod je obično značajan i važan: veliko smanjenje troškova i poboljšanje eikasnosti upravljanja.






 



 Uvođenje rješenja
Uvođenje rješenja odvija se u tri faze, pri čemu brinemo da je vaš tok rada neometan.
U prvoj i drugoj fazi fokusiramo se na smanjenje troškova ispisa i povećanje efikasnostii poslovanja. U trećoj fazi se, osim toga, posvećujemo poboljšanoj sigurnosti dokumenata, efikasnijem radnom procesu i smanjenju utjecaja na okoliš.




 

Prednosti koje donosi KYOCERA i saradnja sa nama
  • Opsežno stručno znanje na svim područjima upravljanja dokumentima – hardverska i softverska oprema, usluge.
  • Preduzeće sa jednim od najopsežnijih hardverskih portfolia za štampače i multifunkcijske uređaje na tržištu.
  • Pokriva sva područja upravljanja dokumentima: uštede do 20%: Kyocerino modularno Rješenje Upravljanja Dokumentima (MDS)
  • Tehnologija ECOSYS – KYOCERA je jedini proizvođač hardverske opreme s konceptom „samo toner“.
  • Održiva praksa – brojne nagrade za zaštitu okoliša
  • Iznimna pouzdanost i performanse – dokazano brojnim nagradama BLI.
  • Poznavanje domaćeg poslovnog okruženja.
  • Kratko vrijeme odziva za svaki korisnički poziv.
  • Poznavanje najboljih praksi u području djelovanja.
  • Poznavanje najboljih praksi u preduzećima veličine poput Vašega.


Naručite besplatan pregled ispisne flote i izradu procjene uštede, koja bi se postigla optimizacijom.         

KLIKNITE ZA NARUDŽBU PREGLEDA