sl-SIen-GBhr-HRhr-BAsr-Latn-ME

Kyocera dobitnik naslova "Major Player" u istraživanju IDC MarketScape: Worldwide Security Solutions and Services Hardcopy 2019-2020 Vendor Assessment

Kyocera Document Solutions Inc., jedna od vodećih korporacija na području rješenja za upravljanje dokumentima je u posljednjem istraživanju IDC MarketScape: Worldwide Security Solutions and Services Hardcopy 2019-2020 Vendor Assessment, osvojila naziv “Major Player”.

Izvještaj o istraživanju može se naći u IDC MarketScape: Worldwide Security Solutions and Services Hardcopy 2019-2020 Vendor Assessment (December 2019, IDC #US44811119).

Istraživanje IDC MarketScape obuhvata različite ponuđače uređaja za ispis i temelji se na sveobuhvatnom programu procjene sigurnosti koji pružatelji omogućavaju jedinstvenu funkciju ili cjelovito rješenje u okviru ponude usluga ispisa i upravljanja dokumentima ili kao profesionalna usluga koja nije dio ove ponude.

Kyocera nudi višestruki pristup sigurnosti ispisa usmjeren na četiri ključna područja: sigurnost na nivou uređaja, provjera autentičnosti, softver / SaaS i konsultantske usluge. Kyocera nudi širok spektar sigurnosnih mogućnosti, uključujući enkripciju podataka, upravljanje uređajima i ispisom te zaštitu od zlonamjernog softvera.

U izvještaju IDC MarketScape je objavljeno: "Kyocera je posljednjih godina intenzivirala svoju ponudu na područjima ECM*1, BPO*2 i usluga upravljanja sadržajem, poboljšavajući tako korisničku podršku za digitalizaciju papirnih i automatizacijskih procesa tokova rada." Izvještaj također kaže: "Kyocerina stručnost u upravljanju dokumentima, u kombinaciji sa širokim portfeljem sigurnosnih rješenja za preduzeća, pruža snažnu osnovu za rješavanje specifičnih sigurnosnih prijetnji, posebno unutar sektora malih i srednjih preduzeća." Robert PPalmer, potpredsjednik istraživanja rješenja za upravljanje dokumentima u IDC dodaje: "Uz cjelovit pristup ispisu i sigurnosti dokumenata, Kyocera se pozicionirala kao pouzdan sigurnosni savjetnik."

"Kako tehnologija postaje složenija, tako se pojavljuju i novi problemi s kojima se suočavaju preduzeća. Kyocera razvija odgovore na izazove budućnosti," izjavio je Keisuke Koyama, generalni direktor marketinga u Kyoceri. "Razvojem naših uređaja i rješenja opremljenih najsavremenijim sigurnosnim funkcijama koje postoje u našoj industriji i unapređenjem mogućnosti naših sigurnosnih službi kroz nova partnerstva i akvizicije, Kyocera želi svojim kupcima pružiti sigurno uredsko okruženje bez rizika," dodao je Keisuke Koyama.

*1ECM (Enterprise Content Management) je skup unaprijed definisanih procesa, strategija i alata koji preduzeću omogućuju efikasno pronalaženje, organiziranje, pohranu i širenje kritičnih informacija svojim zaposlenicima, poslovnim dionicima i kupcima.

*2BPO (Business Process Outsourcing) je outsourcing određenih poslovnih zadataka.

#

O IDC MarketScape

Model analize IDC MarketScape dizajniran je tako da pruži pregled konkurentnosti IKT (informacijske i komunikacijske tehnologije) dobavljača na određenom tržištu. Metodologija istraživanja koristi strogu metodologiju bodovanja koja se temelji na kvalitativnim i kvantitativnim kriterijima, što rezultira jedinstvenim grafičkim prikazom položaja svakog prodavatelja na određenom tržištu. IDC MarketScape pruža jasan okvir unutar kojeg se mogu porediti proizvodi, usluge i mogućnosti, strategije i trenutni i budući tržišni uspjesi dobavljača ICT tehnologije. Okvir također pruža kupcima tehnologije do 360 stupnjeva procjene prednosti i slabosti sadašnjih i budućih prodavača.


Print
Kategorije:
Ocijeni:
Nema ocjena

Please login or register to post comments.

Vaše ime
Vaš e-mail
Subjekt
Upišite poruku...
x