Upravljanje ispisom

Kontrola ispisa

Rješenja za upravljanje ispisom
Rješenja za daljinsko upravljanje uređajima

Optimizacija ispisa

Managed Document Services ili usluge upravljanja dokumentima

Produkcijska štampa

Kyocera TASKalfa Pro 15000c - Inkjet je budućnost

Upravljanje dokumentima

Digitalizacija poslovanja

Rješenja koja pomažu preduzećima da budu efikasnija i fleksibilnija

DMS

Sistemi za upravljanje dokumentima omogućavaju struktuisanu pohranu podataka

ICT USLUGE

Zaštita podataka

Najučinkovitija zaštita od gubitka podataka je sigurnosno kopiranje

Virtualizacija

Iskoristite mogućnosti koje nude virtuelna okruženja

Štampači i multifunkcijski uređaji

Kyocera

Laserski štampači i multifunkcijski uređaji

Epson štampači

Inkjet štampači i multifunkcijski uređaji

CITIZEN

Termalni i termo štampači

NAS SERVERI

Synology

Rješenja za pohranu i zaštitu podataka te sistema za video nadzor

Mrežna oprema

Wi-Fi ruteri

Ponuda Synology rutera za neprekinuti pristup webu

Skeneri

Plustek

Poslovni skeneri A4 i A3 formata i prijenosni skeneri

CZUR

Skeneri za knjige - bez trganja uveza

Korisnička podrška

Centar za korisničku podršku, narudžba servisa i baza znanja

Synology podrška

Narudžba servisa i pomoć pri instalaciji uređaja ili postavljanje sistema za sigurnosno kopiranje

Opći uslovi poslovanja

Opći uslovi, koji vrijede za sve isporuke i ponude preduzeća

Preuzimanja

Pristup cjenovnicima, brošurama, upravljačkim programima i ostalim važnim dokumentima

Kyocera prodajni partneri

Spisak ovlaštenih prodavača Kyocera štampača i multifunkcionalnih uređaja

Servisni partneri

Spisak servisnih partnera za Kyocera uređaje u BiH

O preduzeću Xenon forte Sarajevo

Osnovne informacije o preduzeću Xenon forte Sarajevo

Kontakt

Kontaktirajte nas, odgovorit ćemo Vam u najkraćem mogućem roku

Novosti

Budite u toku sa našim najnovijim vijestima

Studije slučaja

Primjeri dobre prakse naših programa i rješenja

Akcije

Kyocera uređaji na akciji

Odlaganje elektronskog otpada

Upravljanje elektronskim otpadom i iskorištenim tonerima

033 765 165

Predstavljamo novu verziju MyQ X 8.2 rješenja za upravljanje ispisom

MyQ X 8.2 je važna nova verzija proizvoda, koja je prilagođena rješavanju izazova modernog poslovanja izvan kancelarije i rada od kuće. Rješenje se može pohvaliti izuzetnom fleksibilnošću u upravljanju naplatom i troškovima, bezbijednim štampanjem sa udaljenih lokacija zahvaljujući Microsoftovom interfejsu Universal Print, potpuno novom mobilnom MyQ X klijentu koji omogućava štampanje bez dodirivanja kontrolne table štampača i još mnogo toga.

MyQ je predstavio dugo očekivanu nadogradnju svog popularnog rješenja za upravljanje ispisom za preduzeća. MyQ X 8.2 je važna nova verzija proizvoda, koja je prilagođena rješavanju izazova modernog poslovanja izvan kancelarije i rada od kuće, kao i sve veće potražnje za bežičnim multifunkcionalnim rješenjem koje nudi jednake mogućnosti za osobe s invaliditetom.

Korisnici MyQ-a mogu se radovati dosta inovacija. Rješenje je kompatibilno sa standardom BITV 2.1 (WCAG 2.1 AA) za web pristupačnost aplikacija, a također se može pohvaliti izuzetnom fleksibilnošću u naplati i upravljanju troškovima, sigurnim ispisom sa udaljenih lokacija zahvaljujući interfejsu za korištenje Microsoftovog rješenja Universal Print, sve- novi mobilni MyQ X za klijente koji omogućava potpuno štampanje bez dodirivanja kontrolne table štampača i još mnogo toga.

Usklađenost sa smjernicama za pristupačnost web sadržaja

Web pristupačnost se odnosi na inkluzivnu praksu uklanjanja barijera za osobe koje su na bilo koji način oštećene (vida, sluha, motoričkih ili kognitivnih sposobnosti) i onemogućava im kvalitetnu interakciju s web stranicama. MyQ je pokrenuo projekat Pristupačnost u julu 2020. i radi na BITV sertifikaciji, koja potvrđuje da su MyQ web interfejsi u potpunosti dostupni korisnicima i administratorima te da ispunjavaju standarde WCAG 2.1 Level AA.

Značajno poboljšane opcije naplate i izvještavanja sa MyQ X 8.2

Naplata zasnovana na zadacima bila je ključna promjena u MyQ-u od izdavanja verzije 8.0 s redizajniranom arhitekturom. Informacije o svakom naplaćenom poslu pohranjuju se s više detalja (format papira, boja, simpleks/dupleks) i sada se kopiraju sa servera web stranice u bazu podataka centralnog servera, gdje su također dostupne za povezivanje i vizualizaciju u različitim BI alatima kao što su na primjer, Microsoft Power BI.

Nov način obračunavanja

U postojećem načinu naplate prema Grupama, svaki korisnik može biti član korisničke grupe i svaki zadatak koji obavlja na višenamjenskom uređaju automatski se naplaćuje njegovoj grupi. Osim toga, korisnici mogu birati između 3 opcije dopune novčanika (v8 terminali):

  • Kredit MyQ
  • Vanjski kreditni račun
  • Kvota

Metoda obračuna po mjestima troškova omogućava korisniku da odabere pod kojim projektom ili mjestom troškova će se evidentirati troškovi svakog zadatka. Ovaj način također može pratiti do 5 različitih opcija naplate, od kojih korisnik može birati prije potvrde svakog zadatka na multifunkcionalnom uređaju:

  • Kreditni račun MyQ
  • Vanjski kreditni račun
  • Lična kvota
  • Troškovno mjesto s kvotom
  • Mjesto troška bez kvote

Kupci u industrijama kao što su obrazovanje, pravna i zdravstvena zaštita, kao i opšte javne institucije, imaće najviše koristi od novog pristupa centra troškova. MyQ im donosi niz praktičnih prednosti, npr. mogućnost postojanja različitih kvota za različite odjele u istoj instituciji, što omogućava korisniku da bira između korištenja kvote ili kredita.

Konektor za Microsoftov Universal Print

Korisnici MyQ i Microsoft softvera sigurno neće propustiti novi konektor za Microsoftov Universal Print u MyQ X 8.2. Universal Print je usluga za štampanje u cloudu zasnovana na Microsoft 365 pretplati koja se u potpunosti pokreće na Microsoft Azure, potpuno je integrisana sa Azure Active Directory (AD) i podržava jednokratnu prijavu (SSO).

Uz Universal Print, kupci mogu da štampaju sa bilo kog mjesta sve dok su povezani na Internet i autentifikovani od strane Azure AD. Rješenje otvara put korištenju usluga u cloudu bez komplikovanih podešavanja štampanja.

Novi MyQ X 8.2 mobilni klijent

Još jedan važan novitet nadograđene verzije je moćna i potpuno redizajnirana MyQ Mobile aplikacija, koja proširuje mogućnosti starije aplikacije MyQ Mobile Printing. MyQ X Mobile Client omogućava korisniku ne samo da objavljuje ili šalje zadatke za ispis sa svojim pametnim telefonom, već i koristi prednosti praktičnih funkcija:

  • Sigurna biometrijska prijava (prepoznavanje lica i otiska prsta)
  • Brzo štampanje dokumenata
  • Liste obaveza koje se mogu uređivati ​​i opcije za štampanje
  • Naplata po projektu, kreditu ili kvoti
  • Pregled stanja kredita i opcija dopune novčanika
  • Potpuno beskontaktna štampa

Aplikacija eliminiše potrebu dodirivanja ekrana multifunkcionalnog uređaja, počevši od prijave pomoću QR koda, pa sve do odjave sa sistema. Može se koristiti u svijetlom i tamnom načinu rada i dostupan je i za Android (preko Google Play) i iOS uređaje (preko App Store-a). Kompatibilan je sa MyQ X 8.2 i novijim instalacijama servera.

MyQ X 8.2 je takođe postao novi LTS (Long Term Support Release), zamijenivši 7.1 u ovom svojstvu.

Kao MyQ partner, možete preuzeti novu verziju MyQ X 8.2 sa partnerskog portala.

Pronađite više detalja o novim funkcijama 8.2, zajedno s praktičnim slučajevima korištenja, u našem dnevniku promjena proizvoda:

PROČITAJTE MyQ X 8.2 Dnevnik promjena proizvoda.

zadnje vijesti

Novosti iz svijeta upravljanja dokumentima i podacima.

15.11.2022

AIVIKA Capture Pro Standalone - rešitev za zajem in obdelavo dokumentov

AIVIKA Capture Pro Standalone je namenjena zajemu in obdelavi vhodnih dokumentov, pri čemer je uvažanje datotek z uporabo različnih virov zasnovano kot namizna aplikacija in za delovanje ne potrebuje strežnika.

Pročitajte cijeli članak
15.11.2022

AIVIKA Capture Pro Standalone - rješenje za snimanje i obradu dokumenata

AIVIKA Capture Pro Standalone je dizajniran za snimanje i obradu ulaznih dokumenata, uvoz datoteka koristeći različite izvore je dizajniran kao desktop aplikacija i ne zahtijeva server za rad.

Pročitajte cijeli članak
29.09.2022

Keypoint Intelligence potvrđuje sigurnost Kyocera uređaja

Serija TASKalfa 3554ci može se pohvaliti sigurnošću koja prevazilazi industrijske standarde. Deset Kyocera A3 MFP-ova iz serije TASKalfa uspješno je prošlo rigorozni program testiranja BLI Security Validation Test, kompanije Keypoint Intelligence.

Pročitajte cijeli članak

Zanima vas još sličnih sadržaja?

Prijavite se na našu mailing listu i uvijek budite u korak s vremenom u oblasti digitalizacije, upravljanja dokumentima, štampe, zaštite podataka itd.