Upravljanje ispisom

Kontrola ispisa

Rješenja za upravljanje ispisom
Rješenja za daljinsko upravljanje uređajima

Optimizacija ispisa

Managed Document Services ili usluge upravljanja dokumentima

Produkcijska štampa

Kyocera TASKalfa Pro 15000c - Inkjet je budućnost

Upravljanje dokumentima

Digitalizacija poslovanja

Rješenja koja pomažu preduzećima da budu efikasnija i fleksibilnija

DMS

Sistemi za upravljanje dokumentima omogućavaju struktuisanu pohranu podataka

ICT USLUGE

Zaštita podataka

Najučinkovitija zaštita od gubitka podataka je sigurnosno kopiranje

Virtualizacija

Iskoristite mogućnosti koje nude virtuelna okruženja

Štampači i multifunkcijski uređaji

Kyocera

Laserski štampači i multifunkcijski uređaji

Epson štampači

Inkjet štampači i multifunkcijski uređaji

CITIZEN

Termalni i termo štampači

NAS SERVERI

Synology

Rješenja za pohranu i zaštitu podataka te sistema za video nadzor

Mrežna oprema

Wi-Fi ruteri

Ponuda Synology rutera za neprekinuti pristup webu

Skeneri

Plustek

Poslovni skeneri A4 i A3 formata i prijenosni skeneri

CZUR

Skeneri za knjige - bez trganja uveza

Korisnička podrška

Centar za korisničku podršku, narudžba servisa i baza znanja

Synology podrška

Narudžba servisa i pomoć pri instalaciji uređaja ili postavljanje sistema za sigurnosno kopiranje

Opći uslovi poslovanja

Opći uslovi, koji vrijede za sve isporuke i ponude preduzeća

Preuzimanja

Pristup cjenovnicima, brošurama, upravljačkim programima i ostalim važnim dokumentima

Kyocera prodajni partneri

Spisak ovlaštenih prodavača Kyocera štampača i multifunkcionalnih uređaja

Servisni partneri

Spisak servisnih partnera za Kyocera uređaje u BiH

O preduzeću Xenon forte Sarajevo

Osnovne informacije o preduzeću Xenon forte Sarajevo

Kontakt

Kontaktirajte nas, odgovorit ćemo Vam u najkraćem mogućem roku

Novosti

Budite u toku sa našim najnovijim vijestima

Studije slučaja

Primjeri dobre prakse naših programa i rješenja

Akcije

Kyocera uređaji na akciji

Odlaganje elektronskog otpada

Upravljanje elektronskim otpadom i iskorištenim tonerima

033 765 165

OPTIMIZACIJA ISPISA

Optimizacijom ispisnog okruženja povećajte efikasnost i značajno smanjite troškove

Cilj optimizacije ispisa je smanjenje troškova rada sa dokumentima, pojednostavljenje procesa održavanja i logistike, poboljšanje zaštite i sigurnosti dokumenata te ubrzanje radnih procesa vezanih za ispis, kopiranje, faksiranje i skeniranje dokumenata.

Naš pristup: Usluge upravljanja dokumentima

MDS je skraćenica za Managed Document Services, koji optimiziraju cijeli proces ispisa dokumenata – od zaprimanja do arhiviranja, od toka rada do sigurnosti i uticaja na okoliš.

Krajnji rezultat usluga MDS je pojednostavljeno upravljanje pretraživanjem, manje opterećen IT odjel i manji uticaj štampača i multifunkcijskih uređaja na okoliš.

Iskustvo pokazuje da se uz usluge MDS trošak ispisa može smanjiti za oko 30 posto.

Usluge KYOCERA MDS nisu namijenjene samo velikim međunarodnim korporacijama. Naše usluge također donose velike prednosti malim i srednjim preduzećima.

5 koraka MDS

Prvo provodimo detaljnu analizu trenutnog stanja vašeg sistema za ispis dokumenata. U izvještaju ističemo kritične tačke koje su važne za smanjenje gubitaka i poboljšanje radnog procesa.

Posebno za vaše ispisno okruženje, pripremamo sveobuhvatno rješenje prilagođeno specifičnim potrebama vašeg poslovanja.

Uz profesionalno vođen projekt i visoko kvalificirano tehničko osoblje pobrinut ćemo se za minimalne smetnje u vašem trenutnom poslovanju od instalacije do uvođenja korisnika.

U svakom trenutku brinemo o održavanju uređaja i korisničkoj podršci, što uključuje i automatsku narudžbu i ugradnju potrošnog materijala.

Uz stalni razvoj prilagođenog koncepta za upravljanje vašim ispisnim okruženjem, koji uključuje evaluaciju, izvještavanje i savjetovanje, stalno se brinemo o optimiziranom sistemu ispisa dokumenata.

VANJSKO UPRAVLJANJE UREĐAJIMA

Prepustite kontrolu profesionalcima

Naši stručnjaci pomoći će vam optimizirati troškove ispisa i povećati efikasnost vaših procesa upravljanja dokumentima.

zadnje vijesti

Novosti iz svijeta upravljanja dokumentima.

15.11.2022

AIVIKA Capture Pro Standalone - rešitev za zajem in obdelavo dokumentov

AIVIKA Capture Pro Standalone je namenjena zajemu in obdelavi vhodnih dokumentov, pri čemer je uvažanje datotek z uporabo različnih virov zasnovano kot namizna aplikacija in za delovanje ne potrebuje strežnika.

Pročitajte cijeli članak
15.11.2022

AIVIKA Capture Pro Standalone - rješenje za snimanje i obradu dokumenata

AIVIKA Capture Pro Standalone je dizajniran za snimanje i obradu ulaznih dokumenata, uvoz datoteka koristeći različite izvore je dizajniran kao desktop aplikacija i ne zahtijeva server za rad.

Pročitajte cijeli članak
29.09.2022

Keypoint Intelligence potvrđuje sigurnost Kyocera uređaja

Serija TASKalfa 3554ci može se pohvaliti sigurnošću koja prevazilazi industrijske standarde. Deset Kyocera A3 MFP-ova iz serije TASKalfa uspješno je prošlo rigorozni program testiranja BLI Security Validation Test, kompanije Keypoint Intelligence.

Pročitajte cijeli članak

Želite više informacija o uslugama upravljanja dokumentima?

Pozivamo vas da nas nazovete i rado ćemo odgovoriti na sva vaša pitanja vezana uz rješenje za upravljanje dokumentima.