Upravljanje ispisom

Kontrola ispisa

Rješenja za upravljanje ispisom
Rješenja za daljinsko upravljanje uređajima

Optimizacija ispisa

Managed Document Services ili usluge upravljanja dokumentima

Produkcijska štampa

Kyocera TASKalfa Pro 15000c - Inkjet je budućnost

Upravljanje dokumentima

Digitalizacija poslovanja

Rješenja koja pomažu preduzećima da budu efikasnija i fleksibilnija

DMS

Sistemi za upravljanje dokumentima omogućavaju struktuisanu pohranu podataka

ICT USLUGE

Zaštita podataka

Najučinkovitija zaštita od gubitka podataka je sigurnosno kopiranje

Virtualizacija

Iskoristite mogućnosti koje nude virtuelna okruženja

Štampači i multifunkcijski uređaji

Kyocera

Laserski štampači i multifunkcijski uređaji

Epson štampači

Inkjet štampači i multifunkcijski uređaji

CITIZEN

Termalni i termo štampači

NAS SERVERI

Synology

Rješenja za pohranu i zaštitu podataka te sistema za video nadzor

Mrežna oprema

Wi-Fi ruteri

Ponuda Synology rutera za neprekinuti pristup webu

Skeneri

Plustek

Poslovni skeneri A4 i A3 formata i prijenosni skeneri

CZUR

Skeneri za knjige - bez trganja uveza

Korisnička podrška

Centar za korisničku podršku, narudžba servisa i baza znanja

Synology podrška

Narudžba servisa i pomoć pri instalaciji uređaja ili postavljanje sistema za sigurnosno kopiranje

Opći uslovi poslovanja

Opći uslovi, koji vrijede za sve isporuke i ponude preduzeća

Preuzimanja

Pristup cjenovnicima, brošurama, upravljačkim programima i ostalim važnim dokumentima

Kyocera prodajni partneri

Spisak ovlaštenih prodavača Kyocera štampača i multifunkcionalnih uređaja

Servisni partneri

Spisak servisnih partnera za Kyocera uređaje u BiH

O preduzeću Xenon forte Sarajevo

Osnovne informacije o preduzeću Xenon forte Sarajevo

Kontakt

Kontaktirajte nas, odgovorit ćemo Vam u najkraćem mogućem roku

Novosti

Budite u toku sa našim najnovijim vijestima

Studije slučaja

Primjeri dobre prakse naših programa i rješenja

Akcije

Kyocera uređaji na akciji

Odlaganje elektronskog otpada

Upravljanje elektronskim otpadom i iskorištenim tonerima

033 765 165

SISTEM ZA UPRAVLJANJE DOKUMENTIMA

Dokumente uvijek držite pod kontrolom

Sistem za upravljanje dokumentima omogućava struktuisanu pohranu podataka, podršku za stvaranje neprekidnog toka rada i pruža analitičke alate za podršku donošenju odluka.

Upravljanje dokumentima

Upoznajte četiri osnova sistema za upravljanje dokumentima

Već je poznato da su podaci najvažniji resurs koji preduzeće čuva. Međutim, pravu vrijednost im daju samo informacije i uvidi koje iz njih dobijamo. Zbog toga su dostupni mnogi alati, a jedan od najvažnijih svakako su sistemi za upravljanje dokumentima.

Sve više dokumenata dobijate u elektronskom obliku i bez obzira na format (PDF, JPG, PNG, TXT…) sada ćete ih moći jednostavno unijeti u sistem upravljanja dokumentima. Međutim, dokumenti koji u preduzeće dolaze na papiru mogu se brzo skenirati na nekom od uređaja za skeniranje i automatski unijeti u sistem za upravljanje dokumentima u digitalnom obliku. Iako se skeniranje odvija izvan programskog rješenja, ono se svejedno smatra dijelom sistema.

Standardizujte označavanje dokumenata i dodjelu atributa izvedenih iz dokumenata (broj, datum, cijena…). Na taj način ćete dokumente obraditi na ujednačen način, što omogućuje lagan i brz daljnji rad. Istovremeno, pruža vam  kontrolu i sigurnost za povjerljive podatke, a uvijek možete pristupiti verzijama dokumenata koji se automatski ažuriraju kada se izvrše promjene.

Za pretraživanje možete koristiti moćne alate koje nude rješenja za upravljanje dokumentima. Možete tražiti po metapodacima u dokumentima koji se obrađuju pomoću alata za prepoznavanje teksta i ključnim riječima u cijelom tekstu. Neka rješenja također će vam ponuditi pretraživanje pomoću filtera koji će dodatno poboljšati vaše rezultate pretraživanja.

Postavite pravila ko i šta može raditi s dokumentima. Moći ćete unaprijed definisati i pokrenuti mnoge procese upravljanja dokumentima jednostavnom naredbom.

KCIM - Sistem za upravljanje dokumentima

Sa pravim alatima snizit ćete troškove ispisa i istovremeno osigurati povjerljive dokumente. Serverska aplikacija pruža provjeru autentičnosti, kontrolu, sigurnost zadataka ispisa.

Kyocera sistem za upravljanje podacima
Multifunkcijski uređaj Kyocera

Rješenja za zaprimanje i obradu ulaznih dokumenata

Rješenja za digitalizaciju mogu se temeljiti na programskim paketima ScannerVision ili Kyocera Capture Manager ili se mogu prilagoditi vašim potrebama pomoću programske platforme HyPAS.

Želite li saznati više o sistemima za upravljanje dokumentima?

Pozivamo Vas da nas nazovete i rado ćemo odgovoriti na sva Vaša pitanja vezana uz DMS rješenja.