Upravljanje ispisom

Kontrola ispisa

Rješenja za upravljanje ispisom
Rješenja za daljinsko upravljanje uređajima

Optimizacija ispisa

Managed Document Services ili usluge upravljanja dokumentima

Produkcijska štampa

Kyocera TASKalfa Pro 15000c - Inkjet je budućnost

Upravljanje dokumentima

Digitalizacija poslovanja

Rješenja koja pomažu preduzećima da budu efikasnija i fleksibilnija

DMS

Sistemi za upravljanje dokumentima omogućavaju struktuisanu pohranu podataka

ICT USLUGE

Zaštita podataka

Najučinkovitija zaštita od gubitka podataka je sigurnosno kopiranje

Virtualizacija

Iskoristite mogućnosti koje nude virtuelna okruženja

Štampači i multifunkcijski uređaji

Kyocera

Laserski štampači i multifunkcijski uređaji

Epson štampači

Inkjet štampači i multifunkcijski uređaji

CITIZEN

Termalni i termo štampači

NAS SERVERI

Synology

Rješenja za pohranu i zaštitu podataka te sistema za video nadzor

Mrežna oprema

Wi-Fi ruteri

Ponuda Synology rutera za neprekinuti pristup webu

Skeneri

Plustek

Poslovni skeneri A4 i A3 formata i prijenosni skeneri

CZUR

Skeneri za knjige - bez trganja uveza

Korisnička podrška

Centar za korisničku podršku, narudžba servisa i baza znanja

Synology podrška

Narudžba servisa i pomoć pri instalaciji uređaja ili postavljanje sistema za sigurnosno kopiranje

Opći uslovi poslovanja

Opći uslovi, koji vrijede za sve isporuke i ponude preduzeća

Preuzimanja

Pristup cjenovnicima, brošurama, upravljačkim programima i ostalim važnim dokumentima

Kyocera prodajni partneri

Spisak ovlaštenih prodavača Kyocera štampača i multifunkcionalnih uređaja

Servisni partneri

Spisak servisnih partnera za Kyocera uređaje u BiH

O preduzeću Xenon forte Sarajevo

Osnovne informacije o preduzeću Xenon forte Sarajevo

Kontakt

Kontaktirajte nas, odgovorit ćemo Vam u najkraćem mogućem roku

Novosti

Budite u toku sa našim najnovijim vijestima

Studije slučaja

Primjeri dobre prakse naših programa i rješenja

Akcije

Kyocera uređaji na akciji

Odlaganje elektronskog otpada

Upravljanje elektronskim otpadom i iskorištenim tonerima

033 765 165

ZAPRIMANJE ULAZNIH DOKUMENATA

Neka digitalizacija počne već pri zaprimanju dokumenata

Zaprimanje dokumenata je ulazna tačka digitalizacije, jer dokumenti snimljeni u digitalan oblik zatim ulaze u digitalni tok i radne procese preduzeća.

Rješenja po mjeri bosanskih preduzeća

Plan digitalne transformacije preduzeće stavlja u moderno poslovno okruženje u kojem se korištenjem najsavremenije tehnologije efikasno ubrzavaju radni procesi. Zaprimanje dokumenata je obično prvi korak procesa digitalizacije i također jedan od najvažnijih.

Bez obzira koliko je vaš tok obrade digitalnih dokumenata u preduzeću uhodan, ne možete izbjeći činjenicu da preduzeće i dalje prima račune i druge dokumente na papiru ili u pdf formatu koje je potrebno pripremiti za elektronsku obradu.

Rješenja koja skeniraju sve dolazne informacije i opremaju ih metapodacima te ih automatski pohranjuju u sistem preduzeća otvaraju vrata svim kasnijim razvojnim planovima digitalne transformacije.

Nudimo rješenja za pojednostavljenje zaprimanja dokumenata tako da možete jednostavno i brzo uvoziti i obraditi sve ulazne dokumente u back-office sisteme vašeg preduzeća.

AIVIKA - prijem i obrada ulaznih dokumenata

AIVIKA Capture Pro Standalone je desktop aplikacija za snimanje i obradu dokumenata za koju nije potreban server.

HyPAS rješenje za zaprimanje ulaznih dokumenata

Rješenje, koje smo razvili u saradnji s partnerskim preduzećima u Xenon forte, pretvara sve vrste ulaznih dokumenata u eSLOG format i raspoređuje ih za dalju obradu.

HyPAS, programska platforma
Zaprimanje ulaznih dokumenata

Kyocera Capture Manager (KCM)

KCM je rešenje koje omogućava efikasnu automatizaciju unosa i evidentiranja dokumenata u vašim poslovnim procesima.

ScannerVision

ScannerVision je rješenje za skeniranje koje automatizuje tok skeniranja dokumenata između multifunkcijskog uređaja Kyocera i odabrane lokacije, kao što je mrežna mapa ili pozadinska poslovna aplikacija.

Rješenja za zaprimanje

Zaprimanje ulaznih dokumenata

Uređaji za zaprimanje dokumenata

Izbor uređaja za zaprimanje ulaznih dokumenata zavisi o aktivnostima i vrsti dokumenata koji su vam potrebni. Većini će vjerojatno biti dovoljan multifunkcijski uređaj koji vjerojatno već imate u preduzeću. Međutim, možda će vam trebati posebni uređaji.

Zaprimanje ulaznih dokumenata