Upravljanje ispisom

Kontrola ispisa

Rješenja za upravljanje ispisom
Rješenja za daljinsko upravljanje uređajima

Optimizacija ispisa

Managed Document Services ili usluge upravljanja dokumentima

Produkcijska štampa

Kyocera TASKalfa Pro 15000c - Inkjet je budućnost

Upravljanje dokumentima

Digitalizacija poslovanja

Rješenja koja pomažu preduzećima da budu efikasnija i fleksibilnija

DMS

Sistemi za upravljanje dokumentima omogućavaju struktuisanu pohranu podataka

ICT USLUGE

Zaštita podataka

Najučinkovitija zaštita od gubitka podataka je sigurnosno kopiranje

Virtualizacija

Iskoristite mogućnosti koje nude virtuelna okruženja

Štampači i multifunkcijski uređaji

Kyocera

Laserski štampači i multifunkcijski uređaji

Epson štampači

Inkjet štampači i multifunkcijski uređaji

CITIZEN

Termalni i termo štampači

NAS SERVERI

Synology

Rješenja za pohranu i zaštitu podataka te sistema za video nadzor

Mrežna oprema

Wi-Fi ruteri

Ponuda Synology rutera za neprekinuti pristup webu

Skeneri

Plustek

Poslovni skeneri A4 i A3 formata i prijenosni skeneri

CZUR

Skeneri za knjige - bez trganja uveza

Korisnička podrška

Centar za korisničku podršku, narudžba servisa i baza znanja

Synology podrška

Narudžba servisa i pomoć pri instalaciji uređaja ili postavljanje sistema za sigurnosno kopiranje

Opći uslovi poslovanja

Opći uslovi, koji vrijede za sve isporuke i ponude preduzeća

Preuzimanja

Pristup cjenovnicima, brošurama, upravljačkim programima i ostalim važnim dokumentima

Kyocera prodajni partneri

Spisak ovlaštenih prodavača Kyocera štampača i multifunkcionalnih uređaja

Servisni partneri

Spisak servisnih partnera za Kyocera uređaje u BiH

O preduzeću Xenon forte Sarajevo

Osnovne informacije o preduzeću Xenon forte Sarajevo

Kontakt

Kontaktirajte nas, odgovorit ćemo Vam u najkraćem mogućem roku

Novosti

Budite u toku sa našim najnovijim vijestima

Studije slučaja

Primjeri dobre prakse naših programa i rješenja

Akcije

Kyocera uređaji na akciji

Odlaganje elektronskog otpada

Upravljanje elektronskim otpadom i iskorištenim tonerima

033 765 165

DMS - Sistem za upravljanje dokumentima

Povećajte produktivnost jednostavnim procesima

Kyocera Cloud Information Manager (KCIM) je jednostavno rješenje za mala i srednja preduzeća koje žele preći s papirnog na digitalno upravljanje dokumentima.

Kyocera Cloud Information Manager (KCIM)

KCIM - DSM u cloudu

Kyocera Cloud Information Manager (KCIM) je sistem za upravljanje dokumentima u cloudu koji korisnicima omogućava jednostavno upravljanje dokumentima, skeniranje, otpremanje, indeksiranje i pohranu dokumenata.

Portal provajdera: Portal provajdera je aplikacija koja podržava upravljanje KCIM organizacijom, upravljanje korisnicima i upravljanje tipovima dokumenata. Provajderi (lokalni predstavnici, dileri) mogu pristupiti portalu provajdera putem web pretraživača. Oni mogu dodavati, uređivati ​​ili brisati organizacije za pružaoce usluga provajdera ili za njihove klijente.

KCIM: Administrator korisnika ili korisnik može pristupiti KCIM-u koristeći web pretraživač. Administrator korisnika može dodati korisničke naloge za svoju organizaciju i konfigurisati postavke koje se odnose na prava pristupa tipovima dokumenata.

Korisnici klijenata mogu upravljati dokumentima – skenirati, otpremati, indeksirati, pretraživati, uređivati ​​itd.

Jezgro platforme: Jezgro platforme je osnovna komponenta platforme. KCIM je izgrađen na njegovoj osnovi. Platforma bezbijedno čuva sve informacije o KCIM dokumentima.

Klijent / MFP: klijent, koji može biti i multifunkcionalni štampač, povezuje se na KCIM server. Korisnici mogu učitati skenirani dokument na KCIM server.

Mobilna aplikacija: Mobilna aplikacija se povezuje na KCIM server. Korisnici klijenta mogu učitati dokument na KCIM server.

Kyocera Cloud Information Manager (KCIM) – Mrežno programsko rješenje za upravljanje digitalnim dokumentima

Sa KCIM rješenjem unosit ćete, zaprimati, upravljati i obraditi svoje dokumente u centralizovanom sistemu, a moći ćete ih i jednostavno pronaći kad god vam zatrebaju.

Smanjite svoje operativne troškove uz neograničen korisnički pristup.

Jednostavno organizujte i označite dokumente označavanjem ključnim riječima.

Šaljite dokumente na platformu iz web pretraživača, skenirajte sa svog sve-u-jednom uređaja ili čak otpremajte iz mobilne aplikacije.

Držite hiljade dokumenata na dohvat ruke, kojima možete pristupiti dvostruko brže, povećavajući produktivnost i efikasnost.

Učitajte i pohranite dokumente bezbjedno, istovremeno osiguravajući da samo ovlašteni korisnici imaju pristup informacijama.


Dozvolite pristup određenim dokumentima (npr. ličnim, finansijskim ili ugovorima) po korisniku ili odjelu.

Omogućite ovlaštenim korisnicima da provjere kvalitetu podataka unesenih na platformu.

Brzo pronađite najnoviju verziju svojih dokumenata arhiviranih na platformi.

KCIM je dostupan na nekoliko podržanih web preglednika: Edge 92 ili kasnije, Chrome 70 ili noviji, Safari 12 ili noviji.

Korisnici mogu pristupiti KCIM-u koristeći aplikaciju dostupnu na iOS v14 ili noviji i Android v6 ili noviji.

Želite li saznati više o KCIM rješenju?

Pozivamo vas da nas kontaktirate i rado ćemo odgovoriti na sva vaša pitanja u vezi sa Kyocera Cloud Information Manager rješenjem.