Programska rješenja

Upravljanje ispisom

Kontrola ispisa

Rješenja za upravljanje ispisom
Rješenja za daljinsko upravljanje uređajima

Optimizacija ispisa

Managed Document Services ili usluge upravljanja dokumentima

Produkcijska štampa

Kyocera TASKalfa Pro 15000c - Inkjet je budućnost

Upravljanje dokumentima

Digitalizacija poslovanja

Rješenja koja pomažu preduzećima da budu efikasnija i fleksibilnija

DMS

Sistemi za upravljanje dokumentima omogućavaju struktuisanu pohranu podataka

ICT USLUGE

Zaštita podataka

Najučinkovitija zaštita od gubitka podataka je sigurnosno kopiranje

Virtualizacija

Iskoristite mogućnosti koje nude virtuelna okruženja

Uređaji

Štampači i multifunkcijski uređaji

Kyocera

Laserski štampači i multifunkcijski uređaji

Epson štampači

Inkjet štampači i multifunkcijski uređaji

CITIZEN

Termalni i termo štampači

NAS SERVERI I MREŽNA OPREMA

Synology

Rješenja za pohranu i zaštitu podataka te sistema za video nadzor

Wi-Fi ruteri

Ponuda Synology rutera za neprekinuti pristup webu

Synology kamere

Nadzorne kamere Synology

Skeneri

Plustek

Poslovni skeneri A4 i A3 formata i prijenosni skeneri

CZUR

Skeneri za knjige - bez trganja uveza

UPS - NEPREKIDNO NAPAJANJE

FSP Fortron

Zaštitite vaše uređaje od nestanka i fluktuacija struje

Podrška
Korisnička podrška

Centar za korisničku podršku, narudžba servisa i baza znanja

Synology podrška

Narudžba servisa i pomoć pri instalaciji uređaja ili postavljanje sistema za sigurnosno kopiranje

Opći uslovi poslovanja

Opći uslovi, koji vrijede za sve isporuke i ponude preduzeća

Preuzimanja

Pristup cjenovnicima, brošurama, upravljačkim programima i ostalim važnim dokumentima

Prodajni partneri Kyocera

Spisak prodajnih partnera Kyocera uređaja

Ovlašteni servisni partneri za Kyocera uređaje

Spisak servisnih partnera za Kyocera uređaje u BiH

O nama
O preduzeću Xenon forte Sarajevo

Osnovne informacije o preduzeću Xenon forte Sarajevo

Kontakt

Kontaktirajte nas, odgovorit ćemo Vam u najkraćem mogućem roku

Novosti

Budite u toku sa našim najnovijim vijestima

Studije slučaja

Primjeri dobre prakse naših programa i rješenja

Odlaganje elektronskog otpada

Upravljanje elektronskim otpadom i iskorištenim tonerima

Prilika za posao

Provjerite otvorena radna mjesta

Akcije

Pogledajte ponudu akcijskih cijena Kyocera uređaja

Podešavanje dokumenata prije štampanja

Rubika – dodana vrijednost dokumentima

Rubika omogućava kompanijama da brzo i jednostavno prilagode postojeće dokumente za personalizaciju, optimizaciju troškova i usklađenost sa propisima, bez potrebe za opsežnim redizajniranjem.

Optimizacija već pripremljenih fajlova

Rubika je moćno rješenje kompanije Solimar Systems dizajnirano za naknadnu obradu i prilagođavanje dokumenata. Koristi se za poboljšanje postojećih dokumenata bez potrebe za potpunim redizajniranjem. Omogućava prilagođavanje dokumenata za personalizaciju, optimizaciju troškova i usklađenost sa propisima.

Ključne funkcije uključuju dodavanje bar kodova, prilagođavanje izgleda stranica, automatizaciju obrade podataka i optimizaciju isporuke putem različitih kanala kao što su štampa, e-mail ili digitalne arhive.

Rješenje je modularno, što znači da se može prilagoditi specifičnim potrebama korisnika.

Na primjer, modul deponovanja omogućava konverziju unaprijed formatiranih PDF-ova u fleksibilne formate za digitalnu štampu, olakšavajući prelazak sa ofset štampe na digitalne tehnologije.

Dodatne opcije uključuju čišćenje adresa, kombinovanje dokumenata za niže troškove poštarine i prilagođavanje sadržaja različitim tržištima i kupcima.

Rubika je dio Chemistry™ platforme koja omogućava automatizaciju radnih procesa i praćenje projekata u realnom vremenu. Dizajniran je za kompanije koje žele da poboljšaju efikasnost, smanje troškove i povećaju zadovoljstvo kupaca kroz personalizovaniju i vizuelno privlačniju komunikaciju

Povećana efikasnost i produktivnost

Solimarova rješenja pojednostavljuju radni tok izlaznih podataka omogućavajući preformatiranje dokumenata umjesto ponovnog kodiranja. Tok rada u malo drugačijem obliku:

Rubika je dizajnirana posebno za automatizaciju ručnih procesa, maksimiziranje poštanskih ušteda i poboljšanje podataka.

Rubika se razlikuje od ostalih rješenja jer ne zahtijeva programiranje na nivou aplikacije, već nudi intuitivno korisnički interfejs koji omogućava brzo uvođenje promjena u proizvodne procese. Njegova prilagodljivost omogućava rješavanje raznih izazova, a istovremeno doprinosi većoj efikasnosti i profitabilnosti poslovanja.

Većina postojećih, starijih aplikacija nedovoljno se koristi za efikasnu komunikaciju sa korisnicima. Uz pomoć Rubike kompanije mogu unaprijediti svoje poslovanje u različitim oblastima, jer to dodaje vrijednost njihovim dokumentima.

Na primjer, sortiranje dokumenata u ispravnom redoslijedu za slanje i dodavanje odgovarajućih bar kodova smanjuje troškove poštarine. Maskiranje povjerljivih informacija smanjuje rizik od krađe identiteta.

Rubika omogućava brzo i jednostavno dodavanje vrijednosti ključnim dokumentima kupaca.

Intuitivno korisnički interfejs eliminira potrebu za složenim programiranjem, što znači da kompanije mogu brzo i isplativo iskoristiti prednosti transpromotivne komunikacije (kombinacija transakcijskih i promotivnih poruka). To omogućava poboljšanje komunikacije s kupcima, optimizaciju troškova i povećanje sigurnosti i personalizacije podataka.

IZBOR MODULA RUBIKA

SASTAVLJANJE
Kombinira više PDF dokumenata navedenih u CSV datoteci, preuzima informacije iz polja i kombinuje ih u jedan izlazni dokument.

ČITAČ BARKODA
Omogućava čitanje sadržaja bar kodova iz izlaznog dokumenta i tumačenje i indeksiranje informacija iz grafičkih bar kodova.

UVOZ / IZVOZ PODATAKA
Omogućava izvoz podataka za upotrebu u eksternoj obradi i ažuriranje za upotrebu u daljim Rubik modulima ili eksternim procesima.

BRISANJE / UKLANJANJE STRANICE
Uklanja stranice s neželjenim ili zastarjelim informacijama. Uobičajena upotreba ovog alata je uklanjanje glavnih i završnih stranica iz izvještaja koje nije potrebno štampati.

ŠIFIRANJE/DEŠIFRIRANJE
Šifruje izlazne PDF datoteke sa 128-bitnom AES enkripcijom, omogućavajući kompanijama da se pridržavaju zahtjeva za zaštitu dokumenata i resursa.

OBRADA NAREDBI
Uključuje naredbe za završnu obradu kao što su odabir ladice, dvostrani ispis, klamanje i uvezivanje koje su određene sadržajem stranice ili numeriranjem stranica.

IZGLED STRANICE (IMPOZICIJA)
Prilagodite podatke za blokove knjiga ili ispise 2-up sekvencijalnih ili naslaganih formata za višestruki ispis, smanjujući troškove ispisa i omogućavajući dodatne procese obrade.

UMETNI STRANICU
Omogućuje dinamičko umetanje stranica u izlazni dokument prema njegovom sadržaju, primjerice za marketinške poruke, uvjete poslovanja, naslovnice ili statične umetke.

OZNAČAVANJE: BARKODOVI, OMR, TEKST
Dodaje crtične kodove, OMR oznake, tekst, poruke, PDF bilješke i pravokutnike u boji koji prekrivaju određena područja na izlaznim stranicama.

SPOJITI
Kombinira slične informacije iz više datoteka u jedan obrađeni izlazni dokument. Ovo eliminira ručne zadatke i smanjuje troškove dostave objedinjavanjem sadržaja u jednu omotnicu.

PRILAGODBA STRANICE: ZUMIRANJE / POMJERANJE / ROTIRANJE
Prilagođava veličinu i položaj stranice manipulirajući slikama na stranici kako bi se stvorio prostor za poruke, crtične kodove ili oznake i kodove namijenjene uređajima za umetanje.

PODJELA / SEGMENTACIJA
Logično dijeli i imenuje izvješća na temelju sadržaja dokumenta i broja stranica, dopuštajući usmjeravanje na najbliži i/ili najprikladniji izlazni uređaj.

Želite li saznati više o Synology uređajima?

Pozivamo vas da nas pozovete i rado ćemo odgovoriti na sva vaša pitanja u vezi sa Synology uređajima.