Upravljanje ispisom

Kontrola ispisa

Rješenja za upravljanje ispisom
Rješenja za daljinsko upravljanje uređajima

Optimizacija ispisa

Managed Document Services ili usluge upravljanja dokumentima

Produkcijska štampa

Kyocera TASKalfa Pro 15000c - Inkjet je budućnost

Upravljanje dokumentima

Digitalizacija poslovanja

Rješenja koja pomažu preduzećima da budu efikasnija i fleksibilnija

DMS

Sistemi za upravljanje dokumentima omogućavaju struktuisanu pohranu podataka

ICT USLUGE

Zaštita podataka

Najučinkovitija zaštita od gubitka podataka je sigurnosno kopiranje

Virtualizacija

Iskoristite mogućnosti koje nude virtuelna okruženja

Štampači i multifunkcijski uređaji

Kyocera

Laserski štampači i multifunkcijski uređaji

Epson štampači

Inkjet štampači i multifunkcijski uređaji

CITIZEN

Termalni i termo štampači

NAS SERVERI

Synology

Rješenja za pohranu i zaštitu podataka te sistema za video nadzor

Mrežna oprema

Wi-Fi ruteri

Ponuda Synology rutera za neprekinuti pristup webu

Skeneri

Plustek

Poslovni skeneri A4 i A3 formata i prijenosni skeneri

CZUR

Skeneri za knjige - bez trganja uveza

Korisnička podrška

Centar za korisničku podršku, narudžba servisa i baza znanja

Synology podrška

Narudžba servisa i pomoć pri instalaciji uređaja ili postavljanje sistema za sigurnosno kopiranje

Opći uslovi poslovanja

Opći uslovi, koji vrijede za sve isporuke i ponude preduzeća

Preuzimanja

Pristup cjenovnicima, brošurama, upravljačkim programima i ostalim važnim dokumentima

Kyocera prodajni partneri

Spisak ovlaštenih prodavača Kyocera štampača i multifunkcionalnih uređaja

Ovlašteni servisni partneri za Kyocera uređaje

Spisak servisnih partnera za Kyocera uređaje u BiH

O preduzeću Xenon forte Sarajevo

Osnovne informacije o preduzeću Xenon forte Sarajevo

Kontakt

Kontaktirajte nas, odgovorit ćemo Vam u najkraćem mogućem roku

Novosti

Budite u toku sa našim najnovijim vijestima

Studije slučaja

Primjeri dobre prakse naših programa i rješenja

Akcije

Kyocera uređaji na akciji

Odlaganje elektronskog otpada

Upravljanje elektronskim otpadom i iskorištenim tonerima

Prilika za posao

Provjerite otvorena radna mjesta

033 765 165

Synology najuspješniji u Sloveniji

Synology je održao radionicu u hotelu Mons u Ljubljani, gdje je predstavio novu generaciju rješenja za pohranu i zaštitu podataka u lokalnom okruženju i u cloudu.
Sporočilo za javnost

Synology je održao radionicu u hotelu Mons u Ljubljani, gdje je predstavio novu generaciju rješenja za pohranu i zaštitu podataka u lokalnom okruženju i u cloudu. Synology sistemi za pohranjivanje i upravljanje podacima dobro su prihvaćeni na slovenačkom tržištu i postaju sve popularniji kako među velikim organizacijama tako i među manjim kompanijama.

„Poslovni rezultati u protekloj godini premašili su sva očekivanja i predviđanja kompanije. Prodaja Synology proizvoda u Sloveniji je porasla za 40%, a ove godine bilježimo rast od 25%, tako da do kraja godine planiramo promet od milion eura”, rekao je Ismar Hota, produkt menadžer u Synology-u koji je zadužen za Balkan i Baltik. „Potražnja u Sloveniji raste kako kod domaćih, tako i kod poslovnih korisnika i to je naše najuspješnije tržište u regiji. Prije svega, važan je rast potražnje za većim poslovnim sistemima, što pokazuje zrelost i razvoj informatičke podrške u slovenačkoj privredi.”

Stopa rasta i ekonomski oporavak nakon pandemije podstiču kompaniju da poveća aktivnosti u zemlji, naglasio je Hota. Stoga planiraju još veću prisutnost u različitim oblicima, uključujući više partnerskih događaja i modificirani i stimulativniji partnerski program.

Na radionici su predstavljeni i neki novi proizvodi, uključujući RT6600ax – prvi Synology ruter s Wi-Fi 6 certifikatom, koji je već dostupan u Sloveniji. Najavili su i neke nadolazeće modele, poput HD6500, brzog i skalabilnog 4U servera za pohranu sa 60 diskova, i E10G22-T1-Mini, novog 10GbE RJ-45 mrežnog modula za nadogradnju sa 10 Gbps brzina podataka /5 Gbps/ 2,5 Gbps/1 Gbps/100 Mbps.

Najavili su i uvođenje dodatnog mrežnog porta namijenjenog za upravljanje (out-of-band management), koji će omogućiti administratoru sistema da pristupi logovima i daljinski uključuje ili isključuje uređaj.

Synology razvija čitav niz poslovnog softvera, kao što su alati za pravljenje rezervnih kopija podataka, cloud Office paket i dodatni alati za efikasniji timski rad i produktivnost, sistem za razmjenu trenutnih poruka u ćaskanju, email, kalendar i upravljanje kontaktima i mnoga druga korisna rješenja. „Poslovna strategija Synology-a zasniva se na razvoju softvera, koji također zahtijeva kvalitetan hardver. Operativni sistem i većina pratećeg softvera uglavnom su dostupni našim korisnicima besplatno, a licencirani su znatno jeftiniji od konkurentskih rješenja“, dodao je Hota.

Više informacija na www.xenon-forte.ba/synology/.

zadnje vijesti

Novosti iz svijeta upravljanja dokumentima i podacima.

20.03.2023

Synology je predstavio DiskStation DS423+

Synology je predstavio DiskStation DS423+, NAS server sa 4 ležišta za instalaciju diskova. Uređaj je najnovija nadogradnja u nizu višenamjenskih rješenja za pohranu podataka namijenjenih zahtjevnim kućnim korisnicima i malim preduzećima.

Pročitajte cijeli članak
13.03.2023

Synology je predstavio RS2423+/RS2423RP+

RackStation RS2423+ i RS2423RP+ su najnovije nadogradnje iz Synology serije NAS za montažu u rack i nose oznaku Plus. Uređaji visine 2U i 12 RS2423(RP)+ slotova su idealna rješenja za upravljanje podacima i backup za mala i srednja preduzeća i filijale.

Pročitajte cijeli članak
24.02.2023

Synology je predstavio DiskStation DS223

DS223 NAS server sa dva ležišta je najnoviji dodatak liniji servera za pohranu podataka početnog nivoa za kućne korisnike i mala preduzeća.

Pročitajte cijeli članak

Zanima vas još sličnih sadržaja?

Prijavite se na našu mailing listu i uvijek budite u korak s vremenom u oblasti digitalizacije, upravljanja dokumentima, štampe, zaštite podataka itd.