Synology je održao radionicu u hotelu Mons u Ljubljani, gdje je predstavio novu generaciju rješenja za pohranu i zaštitu podataka u lokalnom okruženju i u cloudu. Synology sistemi za pohranjivanje i upravljanje podacima dobro su prihvaćeni na slovenačkom tržištu i postaju sve popularniji kako među velikim organizacijama tako i među manjim kompanijama.
„Poslovni rezultati u protekloj godini premašili su sva očekivanja i predviđanja kompanije. Prodaja Synology proizvoda u Sloveniji je porasla za 40%, a ove godine bilježimo rast od 25%, tako da do kraja godine planiramo promet od milion eura”, rekao je Ismar Hota, produkt menadžer u Synology-u koji je zadužen za Balkan i Baltik. „Potražnja u Sloveniji raste kako kod domaćih, tako i kod poslovnih korisnika i to je naše najuspješnije tržište u regiji. Prije svega, važan je rast potražnje za većim poslovnim sistemima, što pokazuje zrelost i razvoj informatičke podrške u slovenačkoj privredi.”
Stopa rasta i ekonomski oporavak nakon pandemije podstiču kompaniju da poveća aktivnosti u zemlji, naglasio je Hota. Stoga planiraju još veću prisutnost u različitim oblicima, uključujući više partnerskih događaja i modificirani i stimulativniji partnerski program.
Na radionici su predstavljeni i neki novi proizvodi, uključujući RT6600ax – prvi Synology ruter s Wi-Fi 6 certifikatom, koji je već dostupan u Sloveniji. Najavili su i neke nadolazeće modele, poput HD6500, brzog i skalabilnog 4U servera za pohranu sa 60 diskova, i E10G22-T1-Mini, novog 10GbE RJ-45 mrežnog modula za nadogradnju sa 10 Gbps brzina podataka /5 Gbps/ 2,5 Gbps/1 Gbps/100 Mbps.
Najavili su i uvođenje dodatnog mrežnog porta namijenjenog za upravljanje (out-of-band management), koji će omogućiti administratoru sistema da pristupi logovima i daljinski uključuje ili isključuje uređaj.
Synology razvija čitav niz poslovnog softvera, kao što su alati za pravljenje rezervnih kopija podataka, cloud Office paket i dodatni alati za efikasniji timski rad i produktivnost, sistem za razmjenu trenutnih poruka u ćaskanju, email, kalendar i upravljanje kontaktima i mnoga druga korisna rješenja. „Poslovna strategija Synology-a zasniva se na razvoju softvera, koji također zahtijeva kvalitetan hardver. Operativni sistem i većina pratećeg softvera uglavnom su dostupni našim korisnicima besplatno, a licencirani su znatno jeftiniji od konkurentskih rješenja“, dodao je Hota.
Više informacija na www.xenon-forte.ba/synology/.