Programska rješenja

Upravljanje ispisom

Kontrola ispisa

Rješenja za upravljanje ispisom
Rješenja za daljinsko upravljanje uređajima

Optimizacija ispisa

Managed Document Services ili usluge upravljanja dokumentima

Produkcijska štampa

Kyocera TASKalfa Pro 15000c - Inkjet je budućnost

Upravljanje dokumentima

Digitalizacija poslovanja

Rješenja koja pomažu preduzećima da budu efikasnija i fleksibilnija

DMS

Sistemi za upravljanje dokumentima omogućavaju struktuisanu pohranu podataka

ICT USLUGE

Zaštita podataka

Najučinkovitija zaštita od gubitka podataka je sigurnosno kopiranje

Virtualizacija

Iskoristite mogućnosti koje nude virtuelna okruženja

Uređaji

Štampači i multifunkcijski uređaji

Kyocera

Laserski štampači i multifunkcijski uređaji

Epson štampači

Inkjet štampači i multifunkcijski uređaji

CITIZEN

Termalni i termo štampači

NAS SERVERI I MREŽNA OPREMA

Synology

Rješenja za pohranu i zaštitu podataka te sistema za video nadzor

Wi-Fi ruteri

Ponuda Synology rutera za neprekinuti pristup webu

Synology kamere

Nadzorne kamere Synology

Skeneri

Plustek

Poslovni skeneri A4 i A3 formata i prijenosni skeneri

CZUR

Skeneri za knjige - bez trganja uveza

UPS - NEPREKIDNO NAPAJANJE

FSP Fortron

Zaštitite vaše uređaje od nestanka i fluktuacija struje

Podrška
Korisnička podrška

Centar za korisničku podršku, narudžba servisa i baza znanja

Synology podrška

Narudžba servisa i pomoć pri instalaciji uređaja ili postavljanje sistema za sigurnosno kopiranje

Opći uslovi poslovanja

Opći uslovi, koji vrijede za sve isporuke i ponude preduzeća

Preuzimanja

Pristup cjenovnicima, brošurama, upravljačkim programima i ostalim važnim dokumentima

Prodajni partneri Kyocera

Spisak prodajnih partnera Kyocera uređaja

Ovlašteni servisni partneri za Kyocera uređaje

Spisak servisnih partnera za Kyocera uređaje u BiH

O nama
O preduzeću Xenon forte Sarajevo

Osnovne informacije o preduzeću Xenon forte Sarajevo

Kontakt

Kontaktirajte nas, odgovorit ćemo Vam u najkraćem mogućem roku

Novosti

Budite u toku sa našim najnovijim vijestima

Studije slučaja

Primjeri dobre prakse naših programa i rješenja

Odlaganje elektronskog otpada

Upravljanje elektronskim otpadom i iskorištenim tonerima

Prilika za posao

Provjerite otvorena radna mjesta

Akcije

Pogledajte ponudu akcijskih cijena Kyocera uređaja

Iz TwoTech kompanije o Synology uređajima: ‘Pouzdana rješenja za zaštitu podataka i upravljanje IT infrastrukturom’

TwoTech, prepoznat kao lider u integraciji IT rješenja, uspješno koristi naprednu tehnologiju kompanije Synology kako bi svojim klijentima omogućio sigurnost, jednostavnost i visoku dostupnost podataka. S dugogodišnjim iskustvom u implementaciji Synology proizvoda, TwoTech je ostvario značajan uspjeh na tržištu, nudeći rješenja koja zadovoljavaju specifične potrebe malih i srednjih kompanija. U ovom intervjuu, Kemal Kalajdžisalihović, osnivač TwoTech-a, otkriva ključne prednosti Synology rješenja, te kako ova tehnologija doprinosi pouzdanoj zaštiti podataka i optimizaciji IT infrastrukture.

Možete li nam pružiti više informacija o TwoTech kompaniji? Koje to usluge ili proizvode nudite svojim klijentima?

Kemal Kalajdžisalihović: TwoTech je sistem integratorska kompanija, sastavljena od iskusnih sistem inženjera, koja je za relativno kratak period svog postojanja ostvarila veliki uspjeh na bosanskohercegovačkom IT tržištu. Svoj uspjeh temeljimo zahvaljujući jedinstvenoj primjeni modernih tehnologija odgovarajući specifičnim potrebama klijenata, uz poseban fokus na kreiranje dugoročnih partnerstava kroz prizmu pružanja visoke korisničke satisfakcije i isporuke visokokvalitetnih proizvoda i pruženih usluga. TwoTech kompanija svoje poslovanje bazira na strogo odabranim vendorskim rješenjima koja mogu podržati viziju i visoke standard rada, a jedan od odabranih vendora je i Synology, kada su u pitanju rješenja za pohranu i dijeljenje podataka.

Do sada ste implementirali Synology rješenja u okviru mnogih projekata. Što je bio ključni razlog zbog kojeg ste odabrali upravo proizvode kompanije Synology?

Kemal Kalajdžisalihović: Synology je proizvođač koji je već dugi niz godina prisutan na tržištu, a imajući u vidu moderne IT trendove, nije potrebno biti veliki ekonomski stručnjak i zaključiti da je nemoguće dugo opstati na tržištu ukoliko ne nudite kvalitetne proizvode i usluge. Ako me dobro sjećanje služi, Synology postoji od 2000. godine i to je jedan od posebnih faktora koje naglašavamo prilikom prezentacije Synology rješenja. Dugovječnost na IT tržištu neminovno osigurava veliku instalacijsku bazu, koja potom uvijek mora biti popraćena visokim kvalitetom proizvođačke podrške te ogromnom bazom znanja (knowledge base), što je za sistem integratorske kompanije itekako olakšavajuća okolnost prilikom implementacije jednostavnih i kompleksnih IT Sistema. Također, Synology proizvodi imaju veliki niz karakteristika i značajki koje se mogu iskoristiti na više načina prilikom implementacija, jer mi Synology ne smatramo samo standardnim NAS (ili SAN) storage-om koji možemo koristiti za file share ili backup podataka, već Synology RS i DS uređaje smo do sada uveliko koristili kao DHCP servere, mail server, privatni Cloud i niz drugih simpatičnih korisnih implementacija.

Na temelju vašeg dosadašnjeg iskustva u radu sa Synology, koje karakteristike ili prednosti ovog brenda biste istaknuli? Po čemu se Synology izdvaja u odnosu na konkurenciju?

Kemal Kalajdžisalihović: Prije svega, htio bih skrenuti pažnju na iznimnu jednostavnost korištenja Synology operativnog sistema, jednog i jedinog, DiskStation Managera (DSM) ili popularnog “de-es-ema”. DSM je izuzetno intuitivan, veoma lagan za instaliranje i korištenje, a sve nadogradnje su jednostavne i automatizirane. TwoTech često nudi usluge na polju backup & recovery gdje bez iznimke koristimo tehnologije WORM (Write Once Read Many) i Immutable Snapshot koje pružaju svi modeli iz DS i RS serije sa oznakom “+”, što predstavlja sjajnu zaštitu od ransomwarea. Naime, ove funkcionalnosti pretežno nude naprednija storage rješenja te je potrebno izdvojiti veće količine novca, a korištenjem ovih funkcionalnosti naši SMB korisnici mogu dobiti enterprise nivoe zaštite od ransomwarea. Dakle, na Synology uređajima sa oznakom “+” možemo kreirati foldere koji se potom ne mogu mijenjati, niti izbrisati, pa čak ni od strane administratora sistema. Čak je nemoguće i formatirati disk koji se nalazi u DSM, odnosno prepisati ga novim DSM sistemu što je uistinu jedinstven nivo zaštite od malicioznih pokušaja zaključavanja ili brisanja podataka. Također, Synology uređaji nude funkcionalnosti kao što su HyperBackup i Active Backup for Business kojima se na jako jednostavan način mogu napraviti sigurnosne kopije dokumenata i kompletnih virtualnih, odnosno fizičkih mašina. Također, Synology proizvodi i svoje vlastite diskove za NAS uređaje čime se garantuje stopostotna kompatibilnost s uređajima, što predstavlja itekako prednost prilikom odabira NAS rješenja. Što se tiče konkurencije, kada su u pitanju Synology NAS rješenja, smatramo da Synology nema konkurencije imajući u vidu navedeno. 

Kako vaša kompanija, TwoTech d.o.o, integrira Synology proizvode u složenije IT sisteme?

Kemal Kalajdžisalihović: U većini slučajeva, kada govorimo o složenijim IT sistemima, Synology NAS uređaje najčešće integrišemo kao uređaje za backup podataka i brzi oporavak gubitka podataka, gdje su se Synology rješenja u našoj praksi pokazala kao performantno najbolja i cjenovno najprihvatljivija. Kombinirajući navedeno s WORM i Immutable Snapshot tehnologijama, naši korisnici dobijaju potpuno rješenje za zaštitu podataka. TwoTech d.o.o je također i partner s kompanijom Nakivo koja je vendor za softverska rješenja za backup and recovery. Synology se također tu pokazao kao idealno rješenje, s obzirom na to da je moguće implementirati Nakivo management konzolu direktno na Synology uređaj čime korisnik može dodatno uštedjeti vlastite resurse, ili npr. prilikom nabavke backup sistema, nije potrebno kupovati dodatno backup server.

Preporuka Synology uređaja iz TwoTech kompanije

Kao kompanija koja je implementirala brojne projekte sa Synology tehnologijama, koje modele biste preporučili malim i srednjim kompanijama?

Kemal Kalajdžisalihović: Synology zaista ima jako širok portfolio tower i rack NAS uređaja koji mogu zadovoljiti sve zahtjeve i potrebe korisnika. Širina portfolija je upravo posebna nit koja izdvaja Synology od ostalih brendova jer se može naći model po mjeri za svakog korisnika i njihove zahtjeve. Bilo da se radi o tower izvedbi s dva ili četiri diska, do rack izvedbi sa osam diskova i opcijom zaštite od ransomwarea što, prema mom mišljenju, već odavno mora biti standard svih SMB korisnika kada su u pitanju politike zaštite podataka. Stoga bih izdvojio modele kao što su DS723+ ili DS923+ ako su u pitanju korisnici bez rack infrastrukture, gdje možemo skalirati broj diskova na dva ili četiri, ovisno od zahtjeva za RAID nivo zaštite. Ako govorimo o rack varijantama, onda mi uvijek toplo preporučujemo Synology RS822RP+ koji je 1U NAS uređaj sa prostorom za ugradnju četiri hard diska, gdje možemo postići RAID6 nivo zaštite te sa redundantnim napajanjem i funkcionalnostima zaštite od ransomwarea. Model postiže ubjedljivo najbolji omjer cijene i performansi, uz osiguravanje visoke dostupnosti, jer smatramo da i kompanije iz SMB segmenta također raspolažu podacima od kritičnog značaja, bez obzira na broj uposlenih ili veličinu budžeta.

Koje promjene ili poboljšanja smatrate potrebnima kako bi Synology rješenja zadovoljila još bolje potrebe krajnjih korisnika?

Kemal Kalajdžisalihović: Kada radite dugo s nekim rješenjem nekog vendora, onda je nakon nekog vremena teško naći manu, jer svakom novom implementacijom otkrivate neke nove mogućnosti tog uređaja, odnosno stičete ideje kako ga pozicionirati unutar infrastrukture. Prateći trendove tržišta, bilo bi veoma korisno ukoliko bi se postigle nativne integracije s nekim drugim B&R vendorima kao što su Veeam, Commvault, BDRSuite i ostali, što bi uveliko doprinijelo simplifikaciji backup okruženja za SMB korisnike.

Nakon implementacije, krajnji korisnici smatraju Synology sisteme vrlo jednostavnim za korištenje. Koje su to ključne osobine ili povratne informacije koje korisnici najčešće ističu?

Kemal Kalajdžisalihović: Kao što se navodi u pitanju, prva osobina koju svi navode je jednostavnost korištenja uz veliku intuitivnost, a potom pouzdanost i dugotrajnost. Naša kompanija je nedavno naišla kod jednog korisnika na potpuno funkcionalan i produktivan Synology DS414j, koji je kupljen 2014. godine i koji evo već skoro deset i pol godina radi bez ijednog kvara ili ispada, sa četiri ugrađena hard diska drugog proizvođača. Korisnik je u međuvremenu zbog nedostatka CPU i RAM resursa nabavio novi RS822RP+ uređaj, a dobri stari DS414j se nastavio koristiti kao backup uređaj za novi produkcioni file share NAS uređaj. Koristeći HyperBackup funkcionalnost, korisnik svakog dana radi inkrementalne backupe na pouzdani DS414j i svakog trenutka može napraviti oporavak produkcionog NAS uređaja, vjerno računajući na potpunu kompatibilnost novih Synology uređaja s uređajima starijih generacija što uvijek ističemo kao veliku prednost korištenja Synology uređaja.

Xenon forte je distributer i ovlašteni servis za Synology, a aktuelni katalog Synology proizvoda pogledajte putem ovog linka

zadnje vijesti

Novosti iz svijeta upravljanja dokumentima i podacima.

23.12.2024

Iz TwoTech kompanije o Synology uređajima: 'Pouzdana rješenja za zaštitu podataka i upravljanje IT infrastrukturom'

TwoTech, prepoznat kao lider u integraciji IT rješenja, uspješno koristi naprednu tehnologiju kompanije Synology kako bi svojim klijentima omogućio sigurnost, jednostavnost i visoku dostupnost podataka. S dugogodišnjim iskustvom u implementaciji Synology proizvoda, TwoTech je ostvario značajan uspjeh na tržištu, nudeći rješenja koja zadovoljavaju specifične potrebe malih i srednjih kompanija. U ovom intervjuu, Kemal Kalajdžisalihović, osnivač TwoTech-a, otkriva ključne prednosti Synology rješenja, te kako ova tehnologija doprinosi pouzdanoj zaštiti podataka i optimizaciji IT infrastrukture.

Pročitajte cijeli članak
17.12.2024

IT menadžer OBI i LUK kompanije o Synology rješenjima: 'Pouzdanost, laka nadogradnja i besplatni alati'

Igor Bubak, IT menadžer u kompanijama OBI i LUK, govorio je o dosadašnjem iskustvu implementacije Synology projekata te istakao jednostavnost i dosljednost interfejsa, pouzdanost opreme, laku nadogradnju hardvera, kao i širok spektar besplatnih mogućnosti na Synology uređajima.

Pročitajte cijeli članak
11.12.2024

Kompanija Verso o Synology brendu: Kvalitet, povoljne cijene i jednostavnost

Varis Šabanović, Data Centar inženjer u kompaniji Verso, govorio je o dugogodišnjoj implementaciji Synology uređaja u projektima koje sprovode, te istakao povoljne cijene uređaja, visoki kvalitet i jednostavnost Synology brenda.

Pročitajte cijeli članak

Zanima vas još sličnih sadržaja?

Prijavite se na našu mailing listu i uvijek budite u korak s vremenom u oblasti digitalizacije, upravljanja dokumentima, štampe, zaštite podataka itd.