Kyocera Document Solutions Europe Corporation je objavila da je uključena u Gartner Magic Quadrant za platforme za sadržajne usluge (CSP) – za pregled vam je potrebna pretplata na Gartner usluge. Kyocera je stavljena među glavne igrače u ovom izvještaju, po prvi put u svojoj historiji.
Gartnerov magični kvadrant je najvažniji izvještaj o istraživanju tržišta. Nudi sveobuhvatan prikaz položaja pojedinih aktera u istraživanom području. Provajderi se ocjenjuju na osnovu nekoliko kriterija, kao što su “integritet vizije” i “sposobnost izvršenja”. Navedeni izvještaj je objavljen 16. novembra i predstavlja Kyoceru kao nišu igrača.
Platforme usluga upravljanja sadržajem (CSP) Gartner definiše kao osnovne alate organizacije za upravljanje i organizovanje sadržaja. CSP-ovi nude zaposlenima moderan način pristupa i rada sa sadržajem koji prevazilazi organizaciona ograničenja i uređaje koji se koriste. Oni omogućavaju organizacijama da optimalno koriste različite vrste dokumenata (fakture, otpremnice, narudžbenice, dokaz o uplati, bankovni izvodi, e-maila, slike, audio datoteke, itd.) sa funkcijama kao što su snimanje dokumenata, centralno arhiviranje, automatizacija toka posla , saradnja i upravljanje dokumentima.
Kyocera jača svoj portfelj platformi usluga za upravljanje sadržajem, uključujući rješenja za upravljanje sadržajem preduzeća, kako bi bolje podržala svoje klijente i stvorila pametnije radno okruženje. Kao dio ove strategije, Ceyoniq Technology GmbH, DataBank IMX, LLC, Alos GmbH, Ever Team Software SAS i OPTIMAL SYSTEMS GmbH pridružili su se porodici Kyocera posljednjih godina, okupljajući vodeće tehnologije za zadovoljavanje različitih potreba kupaca.
„Proširenjem našeg portfelja i povećanjem sinergije, želimo da sadržajne usluge učinimo dostupnijim korisnicima svih veličina i industrija. Drago nam je što smo uključeni u Gartnerov Magični kvadrant za platforme za usluge sadržaja; nastavit ćemo raditi na proširenju našeg spektra rješenja kako bismo pomogli našim klijentima da iskoriste postojeće znanje i rješenja,” rekao je Kozo Teramoto, generalni direktor prodaje i marketinga u Kyocera Document Solutions Europe.
U Kyoceri su uvjereni da priznanje koje dobijaju postavljanjem u Gartnerov magični kvadrant kao nišnog igrača na tržištu platformi za upravljanje sadržajem utire put daljem širenju poslovanja na ovom tržištu. Zbog činjenice da su promjene na radnom mjestu i dalje brze, kompanija ostaje vjerna smjeru ponude rješenja koja će pomoći u digitalizaciji radnih mjesta i povećanju poslovne produktivnosti.
Izvor: Gartner Research Methodologies, Magic Quadrant https://www.gartner.com/en/research/methodologies/magic-quadrants-research.
Izvor: Gartner Research Methodologies, Magic Quadrant https://www.gartner.com/en/research/methodologies/magic-quadrants-research.
Izvor: Upravljanje sadržajem preduzeća odnosi se na rješenja za integraciju podataka, efikasno upravljanje i automatizaciju tokova rada dokumenata.
Gartnerovo ograničenje odgovornosti
Gartner ne podržava nijednog dobavljača, proizvod ili uslugu predstavljenu u njegovim istraživačkim publikacijama, niti savjetuje korisnicima tehnologije da biraju samo one dobavljače s najvišim ocjenama ili bilo kojom drugom oznakom. Gartnerove istraživačke publikacije sastoje se od mišljenja Gartnerove istraživačke organizacije i ne treba ih tumačiti kao činjenicu. Gartner se odriče svih garancija, izraženih ili impliciranih, u vezi sa ovim istraživanjem, uključujući bilo koje garancije o mogućnosti prodaje ili pogodnosti za određenu svrhu.