Prisutnima su predstavljene digitalne tehnologije koje će koristiti u svakodnevnom poslovanju, što će im omogućiti da unaprijede efikasnost, smanje troškove, povećaju produktivnost te optimiziraju računovodstvene procese.
Tokom konferencije su istaknute PANTHEON usluge za ePoslovanje: PANTHEON eProces, DMS, eKnjiženje i Sigurnosna kopija. Posebno su istakli nadogradnju PANTHEON-a umjetnom inteligencijom te su potvrdili svoju posvećenost sigurnosti, ugodno korisničko iskustvo i razvoj digitalnih alata koji olakšavaju svakodnevne zadatke.
„Izuzetno nam je drago što smo podržali PANTHEON konferenciju te vjerujem da će se naše partnerstvo i saradnja nastaviti. Na ovogodišnjoj konferenciji smo imali izložbeno mjesto na kojem smo predstavili neke od naših proizvoda i usluga koje nudimo u našoj kompaniji“, rekao je Šerif Hajduk, generalni menadžer Xenon forte Sarajevo.
Tokom konferencije, prisutni su imali priliku posjetiti Xenon forte izložbeno mjesto gdje su mogli vidjeti integraciju Kyocera MFP uređaja sa Pantheon DMS-om, koji osigurava znatno brže i efikasnije poslovne procese kontrolinga. Cilj ove prezentacije je bio pokazati korisnicima kako je uvijek bolja opcija imati multifunkcionalne uređaje u odnosu na skenere, s obzirom na to da ih možemo koristiti za prijem, ali i za izlaz dokumenata iz DMS-a i ERP softvera. Na osnovu potreba korisnika, Xenon forte je razvio i HyPAS aplikaciju kojom se može olakšati prijem dokumenata u DMS.
Pored toga, učesnicima ove konferencije su praktično predstavljene funkcije MyQ Rogera – pametnog digitalnog asistenta baziranog na cloudu koji nudi jednostavan i siguran protok dokumenata s bilo kojeg mjesta. Softver omogućava sigurno rukovanje dokumentima s bilo kog mjesta u svijetu bez potrebe za uspostavljanjem složene VPN veze sa mrežom kompanije. Također, softver omogućava beskontaktno upravljanje multifunkcionalnim uređajima i omogućava štampanje, kopiranje i skeniranje preko mobilnog uređaja korisnika, što je u skladu sa takozvanim trendom politike čistog stola.
U sklopu PANTHEON konferencije održana su različita predavanja i prezentacije, a posjetitelji su imali priliku učestvovati na okruglom stolu s panelistima iz različitih sektora, na temu “Budućnost poslovanja: Uloga AI u konkurentskoj areni”.
Najveća novost koja je ove godine predstavljanje je nadogradnje PANTHEON-a umjetnom inteligencijom, novim pomoćnikom AION. PANTHEON konferencija predstavlja jedinstvenu priliku za poslovnu zajednicu širom regije da se upozna s najnovijim trendovima, tehnologijama i najboljim praksama u poslovnom svijetu.
Od e-poslovanja do umjetne inteligencije, učesnici su dobili konkretne primjere i savjete koje mogu odmah primijeniti u praksi, uz inspirativne priče i primjere uspješne primjene tehnologije iz prve ruke.