MyQ Roger nije mogao tražiti bolji poklon za svoj drugi rođendan – izvještaj o testiranju Buyers Lab (BLI) 2022, u kojem je MyQ Roger dobio najvišu platinastu ocjenu od Keypoint Intelligence. Izvještaj objašnjava karakteristike i prednosti koje su mobilnom rješenju za upravljanje ispisom donijele najveću moguću ocjenu.
“MyQ Roger je digitalni lični asistent koji pomaže radnicima u udaljenim, hibridnim i “hot-desk” okruženjima (nekoliko zaposlenih dijeli jedno radno mjesto) da pređu sa tradicionalnog načina rada na moderno, intuitivno digitalno radno okruženje.” – Keypoint Intelligence
MyQ Roger: A+
Skoro dvije godine nakon što smo prvi put predstavili MyQ Roger rješenje, BLI-jeva testna laboratorija Keypoint Intelligence, vodeća laboratorija za testiranje tehnologije štampanja i pametnih radnih mjesta, objavila je sveobuhvatan izvještaj u kojem objašnjava zašto je rješenje dobilo najvišu, platinastu nagradu.
Višemjesečnim opsežnim testiranjem, Keypoint Intelligence je ispitao svaku karakteristiku i funkcionalnost MyQ Roger rješenja. Keypoint Intelligence inženjeri su otkrili da je MyQ Roger moćan alat za pojednostavljenje procesa štampanja, skeniranja i kopiranja za korisnike u hibridnom radnom okruženju, omogućavajući im da povećaju svoju efikasnost jednostavnim radnim procesima koji se mogu pokrenuti samo jednim klikom.
U svom izvještaju, Keypoint Intelligence detaljno opisuje MyQ Rogera u 5 različitih kategorija:
Kratak sažetak po oblastima procjene
- Oblast Karakteristike i produktivnost fokusira se na glavne karakteristike koje pomažu korisnicima da završe zadatke u dokumentima. Testira interakciju (uglavnom bez dodira) sa multifunkcionalnim uređajem (MFP), integraciju sa Universal Print-om i efikasnost ličnih profila skeniranja jednim klikom u kombinaciji sa OCR-om. Takođe provjerava MyQ Roger povezanost s rješenjima u oblaku i detaljnim statistikama o štampanju.
- Upotrebljivost se uglavnom odnosi na mobilnu aplikaciju. Izvještaj pokazuje kako se aplikacija (primarni alat) može lako koristiti za prijavu na MFP i implementaciju prilagođenih tokova rada skeniranja. U ovom dijelu izvještaja istaknut je i intuitivan web portal za administraciju rješenja.
- IT administracija i sigurnost analiziraju koliko je rješenje sigurno. Pokazuje kako administratori mogu osigurati svoje okruženje za štampanje, uključujući autentifikaciju u dva koraka, četiri načina za prijavu na MFP, kao i jednostavnu prijavu korisnika na mobilnu aplikaciju koja štedi vrijeme odjelu IT podrške.
- Podrška i obuka opisuju nivo podrške koju korisnici dobijaju sa uslugom. MyQ Roger nudi korisničku podršku nakon kupovine kao standard, uz dodatnu opciju 24-satne podrške.
- Vrijednost uključuje sve pregledane kategorije u sprezi sa modelom pretplate gdje korisnik plaća po uređaju, a broj korisnika je neograničen. Laboratorija BLI istakla je “prilično dobru vrijednost” rješenja i ocjenjuje da je nivo usluge koju dobijaju kompanije visok.
Ključne prednosti:
- Atraktivan i dobro dizajniran korisnički interfejs.
- Autentifikacija (autentifikacija) sa Google-om, Apple-om ili Microsoft-om.
- Skeniranje mobilnom aplikacijom na razne destinacije.
- Jednostavno upravljanje.
- Detaljne korisničke dozvole.
- Besprijekoran pristup MFP-u.
Kako se MyQ Roger pokazao na testu možete pogledati u izvještaju koji možete pronaći na linku ispod!