Upravljanje ispisom

Kontrola ispisa

Rješenja za upravljanje ispisom
Rješenja za daljinsko upravljanje uređajima

Optimizacija ispisa

Managed Document Services ili usluge upravljanja dokumentima

Produkcijska štampa

Kyocera TASKalfa Pro 15000c - Inkjet je budućnost

Upravljanje dokumentima

Digitalizacija poslovanja

Rješenja koja pomažu preduzećima da budu efikasnija i fleksibilnija

DMS

Sistemi za upravljanje dokumentima omogućavaju struktuisanu pohranu podataka

ICT USLUGE

Zaštita podataka

Najučinkovitija zaštita od gubitka podataka je sigurnosno kopiranje

Virtualizacija

Iskoristite mogućnosti koje nude virtuelna okruženja

Štampači i multifunkcijski uređaji

Kyocera

Laserski štampači i multifunkcijski uređaji

Epson štampači

Inkjet štampači i multifunkcijski uređaji

CITIZEN

Termalni i termo štampači

NAS SERVERI

Synology

Rješenja za pohranu i zaštitu podataka te sistema za video nadzor

Mrežna oprema

Wi-Fi ruteri

Ponuda Synology rutera za neprekinuti pristup webu

Skeneri

Plustek

Poslovni skeneri A4 i A3 formata i prijenosni skeneri

CZUR

Skeneri za knjige - bez trganja uveza

Korisnička podrška

Centar za korisničku podršku, narudžba servisa i baza znanja

Synology podrška

Narudžba servisa i pomoć pri instalaciji uređaja ili postavljanje sistema za sigurnosno kopiranje

Opći uslovi poslovanja

Opći uslovi, koji vrijede za sve isporuke i ponude preduzeća

Preuzimanja

Pristup cjenovnicima, brošurama, upravljačkim programima i ostalim važnim dokumentima

Kyocera prodajni partneri

Spisak ovlaštenih prodavača Kyocera štampača i multifunkcionalnih uređaja

Servisni partneri

Spisak servisnih partnera za Kyocera uređaje u BiH

O preduzeću Xenon forte Sarajevo

Osnovne informacije o preduzeću Xenon forte Sarajevo

Kontakt

Kontaktirajte nas, odgovorit ćemo Vam u najkraćem mogućem roku

Novosti

Budite u toku sa našim najnovijim vijestima

Studije slučaja

Primjeri dobre prakse naših programa i rješenja

Akcije

Kyocera uređaji na akciji

Odlaganje elektronskog otpada

Upravljanje elektronskim otpadom i iskorištenim tonerima

Prilika za posao

Provjerite otvorena radna mjesta

033 765 165

MyQ Roger je dobio platinasto priznanje od BLI Keypoint Intelligence

MyQ Roger je dobio najvišu platinastu ocjenu u laboratoriji za testiranje BLI Keypoint Intelligence. Izvještaj objašnjava karakteristike i prednosti koje su mobilnom rješenju za upravljanje ispisom donijele najveću moguću ocjenu. "MyQ Roger je digitalni lični asistent koji pomaže radnicima u udaljenim, hibridnim i "hot-desk" okruženjima (nekoliko zaposlenih dijeli jedno radno mjesto) da pređu sa tradicionalnog načina rada na moderno, intuitivno digitalno radno okruženje." - Keypoint Intelligence
MyQ Roger - Platinum Report BLI

MyQ Roger nije mogao tražiti bolji poklon za svoj drugi rođendan – izvještaj o testiranju Buyers Lab (BLI) 2022, u kojem je MyQ Roger dobio najvišu platinastu ocjenu od Keypoint Intelligence. Izvještaj objašnjava karakteristike i prednosti koje su mobilnom rješenju za upravljanje ispisom donijele najveću moguću ocjenu.

“MyQ Roger je digitalni lični asistent koji pomaže radnicima u udaljenim, hibridnim i “hot-desk” okruženjima (nekoliko zaposlenih dijeli jedno radno mjesto) da pređu sa tradicionalnog načina rada na moderno, intuitivno digitalno radno okruženje.” – Keypoint Intelligence

MyQ Roger: A+

Skoro dvije godine nakon što smo prvi put predstavili MyQ Roger rješenje, BLI-jeva testna laboratorija Keypoint Intelligence, vodeća laboratorija za testiranje tehnologije štampanja i pametnih radnih mjesta, objavila je sveobuhvatan izvještaj u kojem objašnjava zašto je rješenje dobilo najvišu, platinastu nagradu.

Višemjesečnim opsežnim testiranjem, Keypoint Intelligence je ispitao svaku karakteristiku i funkcionalnost MyQ Roger rješenja. Keypoint Intelligence inženjeri su otkrili da je MyQ Roger moćan alat za pojednostavljenje procesa štampanja, skeniranja i kopiranja za korisnike u hibridnom radnom okruženju, omogućavajući im da povećaju svoju efikasnost jednostavnim radnim procesima koji se mogu pokrenuti samo jednim klikom.

U svom izvještaju, Keypoint Intelligence detaljno opisuje MyQ Rogera u 5 različitih kategorija:

Glavna područja testiranja rješenja i rezultati koje je postiglo

Kratak sažetak po oblastima procjene

  • Oblast Karakteristike i produktivnost fokusira se na glavne karakteristike koje pomažu korisnicima da završe zadatke u dokumentima. Testira interakciju (uglavnom bez dodira) sa multifunkcionalnim uređajem (MFP), integraciju sa Universal Print-om i efikasnost ličnih profila skeniranja jednim klikom u kombinaciji sa OCR-om. Takođe provjerava MyQ Roger povezanost s rješenjima u oblaku i detaljnim statistikama o štampanju.
  • Upotrebljivost se uglavnom odnosi na mobilnu aplikaciju. Izvještaj pokazuje kako se aplikacija (primarni alat) može lako koristiti za prijavu na MFP i implementaciju prilagođenih tokova rada skeniranja. U ovom dijelu izvještaja istaknut je i intuitivan web portal za administraciju rješenja.
  • IT administracija i sigurnost analiziraju koliko je rješenje sigurno. Pokazuje kako administratori mogu osigurati svoje okruženje za štampanje, uključujući autentifikaciju u dva koraka, četiri načina za prijavu na MFP, kao i jednostavnu prijavu korisnika na mobilnu aplikaciju koja štedi vrijeme odjelu IT podrške.
  • Podrška i obuka opisuju nivo podrške koju korisnici dobijaju sa uslugom. MyQ Roger nudi korisničku podršku nakon kupovine kao standard, uz dodatnu opciju 24-satne podrške.
  • Vrijednost uključuje sve pregledane kategorije u sprezi sa modelom pretplate gdje korisnik plaća po uređaju, a broj korisnika je neograničen. Laboratorija BLI istakla je “prilično dobru vrijednost” rješenja i ocjenjuje da je nivo usluge koju dobijaju kompanije visok.

Ključne prednosti:

  • Atraktivan i dobro dizajniran korisnički interfejs.
  • Autentifikacija (autentifikacija) sa Google-om, Apple-om ili Microsoft-om.
  • Skeniranje mobilnom aplikacijom na razne destinacije.
  • Jednostavno upravljanje.
  • Detaljne korisničke dozvole.
  • Besprijekoran pristup MFP-u.

Kako se MyQ Roger pokazao na testu možete pogledati u izvještaju koji možete pronaći na linku ispod!

PREUZMITE IZVJEŠTAJ

Više informacija o rješenju MyQ >>

zadnje vijesti

Novosti iz svijeta upravljanja dokumentima i podacima.

05.01.2023

MyQ Roger je dobio platinasto priznanje od BLI Keypoint Intelligence

MyQ Roger je dobio najvišu platinastu ocjenu u laboratoriji za testiranje BLI Keypoint Intelligence. Izvještaj objašnjava karakteristike i prednosti koje su mobilnom rješenju za upravljanje ispisom donijele najveću moguću ocjenu. "MyQ Roger je digitalni lični asistent koji pomaže radnicima u udaljenim, hibridnim i "hot-desk" okruženjima (nekoliko zaposlenih dijeli jedno radno mjesto) da pređu sa tradicionalnog načina rada na moderno, intuitivno digitalno radno okruženje." - Keypoint Intelligence

Pročitajte cijeli članak
15.11.2022

AIVIKA Capture Pro Standalone - rešitev za zajem in obdelavo dokumentov

AIVIKA Capture Pro Standalone je namenjena zajemu in obdelavi vhodnih dokumentov, pri čemer je uvažanje datotek z uporabo različnih virov zasnovano kot namizna aplikacija in za delovanje ne potrebuje strežnika.

Pročitajte cijeli članak
15.11.2022

AIVIKA Capture Pro Standalone - rješenje za snimanje i obradu dokumenata

AIVIKA Capture Pro Standalone je dizajniran za snimanje i obradu ulaznih dokumenata, uvoz datoteka koristeći različite izvore je dizajniran kao desktop aplikacija i ne zahtijeva server za rad.

Pročitajte cijeli članak

Zanima vas još sličnih sadržaja?

Prijavite se na našu mailing listu i uvijek budite u korak s vremenom u oblasti digitalizacije, upravljanja dokumentima, štampe, zaštite podataka itd.