Programska rješenja

Upravljanje ispisom

Kontrola ispisa

Rješenja za upravljanje ispisom
Rješenja za daljinsko upravljanje uređajima

Optimizacija ispisa

Managed Document Services ili usluge upravljanja dokumentima

Produkcijska štampa

Kyocera TASKalfa Pro 15000c - Inkjet je budućnost

Upravljanje dokumentima

Digitalizacija poslovanja

Rješenja koja pomažu preduzećima da budu efikasnija i fleksibilnija

DMS

Sistemi za upravljanje dokumentima omogućavaju struktuisanu pohranu podataka

ICT USLUGE

Zaštita podataka

Najučinkovitija zaštita od gubitka podataka je sigurnosno kopiranje

Virtualizacija

Iskoristite mogućnosti koje nude virtuelna okruženja

Uređaji

Štampači i multifunkcijski uređaji

Kyocera

Laserski štampači i multifunkcijski uređaji

Epson štampači

Inkjet štampači i multifunkcijski uređaji

CITIZEN

Termalni i termo štampači

NAS SERVERI I MREŽNA OPREMA

Synology

Rješenja za pohranu i zaštitu podataka te sistema za video nadzor

Wi-Fi ruteri

Ponuda Synology rutera za neprekinuti pristup webu

Synology kamere

Nadzorne kamere Synology

Skeneri

Plustek

Poslovni skeneri A4 i A3 formata i prijenosni skeneri

CZUR

Skeneri za knjige - bez trganja uveza

UPS - NEPREKIDNO NAPAJANJE

FSP Fortron

Zaštitite vaše uređaje od nestanka i fluktuacija struje

Podrška
Korisnička podrška

Centar za korisničku podršku, narudžba servisa i baza znanja

Synology podrška

Narudžba servisa i pomoć pri instalaciji uređaja ili postavljanje sistema za sigurnosno kopiranje

Opći uslovi poslovanja

Opći uslovi, koji vrijede za sve isporuke i ponude preduzeća

Preuzimanja

Pristup cjenovnicima, brošurama, upravljačkim programima i ostalim važnim dokumentima

Prodajni partneri Kyocera

Spisak prodajnih partnera Kyocera uređaja

Ovlašteni servisni partneri za Kyocera uređaje

Spisak servisnih partnera za Kyocera uređaje u BiH

O nama
O preduzeću Xenon forte Sarajevo

Osnovne informacije o preduzeću Xenon forte Sarajevo

Kontakt

Kontaktirajte nas, odgovorit ćemo Vam u najkraćem mogućem roku

Novosti

Budite u toku sa našim najnovijim vijestima

Studije slučaja

Primjeri dobre prakse naših programa i rješenja

Odlaganje elektronskog otpada

Upravljanje elektronskim otpadom i iskorištenim tonerima

Prilika za posao

Provjerite otvorena radna mjesta

Akcije

Pogledajte ponudu akcijskih cijena Kyocera uređaja

UPRAVLJANJE DOKUMENTIMA I ISPISOM

Smanjite troškove ispisa i osigurajte povjerljive dokumente

MyQ je serverska aplikacija za upravljanje ispisom koja omogućava i pojednostavljuje kontrolu, sigurnost i sljedivost zadataka ispisa. Ugrađena funkcija “Follow Me” povećava učinkovitost uređaja i ubrzava proces ispisa.

Upoznajte nagrađivano rješenje za upravljanje ispisom

MyQ X rješenje je prilagođeno izazovima modernog poslovanja izvan ureda i rada od kuće, kao i rastućoj potražnji za bežičnim multifunkcionalnim rješenjem koje nudi jednake mogućnosti osobama sa invaliditetom.

Karakterizira ga iznimna fleksibilnost u obračunavanju i upravljanju troškovima te siguran ispis sa udaljenih lokacija, kao što nudi Microsoftovo rješenje Universal Print. Pomoću njega možete ispisivati sa bilo koje lokacije, sve dok ste povezani sa internetom i certificirani od strane Azure AD. Rješenje otvara put za korištenje usluga u cloudu bez komplikovanih postavki ispisa.

Obračunavanje se u MyQ rješenju temelji na individualnom zadatku. Uređaj pohranjuje sve podatke o svakom obračunatom zadatku (format papira, boja, jednostrano/dvostrano i sl.), a korisnik bira pod kojim projektom ili troškovnikom će evidentirati troškove pojedinog zadatka.

Mobilni MyQ X klijent omogućava ispis u potpunosti bez dodirivanja kontrolne ploče štampača, od prijave pomoću QR koda do odjave iz sistema. Dostupan je za Android (Google Play) i iOS (App Store).

MyQ X

MyQ X je rješenje za upravljanje ispisom u preduzeću kojem vjeruju milioni korisnika širom svijeta i koje odgovara savremenim izazovima uredskog rada, prateći rastući trend beskontaktnih višenamjenskih uređaja i jednakih mogućnosti za osobe sa invaliditetom.

Ugrađeni Print & Follow povećava efikasnost štampača i ubrzava proces ispisa: umjesto slanja dokumenata na odabrane uređaje, korisnik šalje posao na MyQ server kojem se može pristupiti sa bilo kojeg uređaja u preduzeću. Dokument se tada može izvršiti na bilo kojem slobodnom uređaju. Time se izbjegava čekanje na vaše ispise, a također se povećava ukupna sigurnost dokumenata jer ispis dokumenata ne počinje sve dok se korisnik ne prijavi na uređaj i potvrdi početak ispisa.

Aplikaciju možete instalirati na lokalni server te u privatne ili javne usluge u cloudu.
Osigurajte kontrolu nad pristupom povjerljivim podacima preduzeća. Uređajima se može pristupiti jednim korakom sa PIN kodom, ID karticom ili prijavom putem aktivnog direktorija, a možete odabrati i kombinaciju dva koraka provjere autentičnosti, kao što su korištenje ID kartice i PIN koda.
Siguran ispis (Secure printing), šifriranje podataka i funkcija “Follow Me” osiguravaju da samo ovlaštene osobe imaju pristup dokumentima.
MyQ bilježi detaljnu statistiku troškova ispisa po odjelima, pojedinačnim korisnicima ili sudionicima u svakom projektu. Izvještaji su kompatibilni s BI alatima.
MyQ pamti postavke za vaše najčešće zadatke koje možete uključiti u svoj početni meni. Nudi vam ih kao zadane postavke kada se prijavite.
Omogućuje skeniranje na unaprijed određeno mjesto jednim klikom. Možete birati između prostora u okviru MyQ, kućnih mapa, faks poslužitelja, adresa e-pošte itd.
Možete ispisati dokumente sa svog mobilnog uređaja jednostavnim slanjem e-pošte na MyQ server. Dokumente ispisujete kada se prijavite na uređaj.

MyQ Roger

MyQ Roger je javna platforma u cloudu koja omogućuje ispis i skeniranje u oblaku. Budući da radi iz javnog oblaka, možete kontrolisati i upravljati svojim dokumentima sa svog telefona bez obzira gdje se nalazite.

Tako je jednostavno kao što zvuči. Povežite svoje uređaji i pristupite im sa javnom MyQ Roger platformom u cloudu gdje god se nalazili. Povežite se i pristupite svojim uređajima sa javnom platformom u oblaku MyQ Roger, čak i kada ste kod kuće ili u pokretu.
Zaboravite na dosadne poslovne aplikacije. MyQ Roger bit će vaš pametni asistent za rad u digitalnom okruženju sa inovativnim karakteristikama i jednostavnim korisničkim interfejsom.
Želite li izbjeći dodirivanje uređaja koje koristi više osoba? Uz mobilnu aplikaciju MyQ Roger možete upravljati multifunkcijskim uređajima direktno sa svog telefona i bez dodirivanja.
Ugrađeni glasovni asistent MyQ Roger vas sluša. Snimite glasovne naredbe za najčešće zadatke na svojem jeziku i skenirajte, kopirajte ili ispisujte glasovnom naredbom.

Naša rješenja u praksi

Pročitajte studije slučaja zadovoljnih korisnika.

Primjer dobre prakse

Alca

Saradnja započeta 2010. godine uspješno se nastavlja do danas. Dvije kompanije su svoju saradnju nadogradile novom metodom koja uključuje sveobuhvatnu uslugu iznajmljivanja uređaja uz MyQ rješenje za ispis, održavanje uređaja i nabavku potrošnog materijala.

Pročitajte cijeli članak

Primjer dobre prakse

Coca-Cola

Coca-Cola HBC Hrvatska nastavlja uspješnu saradnju sa Kyocerom, koja traje od 2012. godine, a uspostavljena je saradnja sa još dvije kompanije u okviru poslovne jedinice Coca-Cola HBC Adria - Coca-Cola HBC B-H Sarajevo i Coca-Cola HBC Slovenija. Kyocera uređaji i MyQ rješenje za štampanje donose značajne uštede, bolje upravljanje protokom dokumenata i povećano zadovoljstvo korisnika proširenjem usluge - iznajmljivanje skenera i zamjenom postojećih matričnih štampača Kyocera laserskim uređajima.

Pročitajte cijeli članak

Zanima vas još informacija o rješenju MyQ?

Pozivamo vas da nas nazovete i rado ćemo odgovoriti na sva vaša pitanja u vezi s MyQ X 8.2 i MyQ Roger rješenjima.