Upravljanje ispisom

Kontrola ispisa

Rješenja za upravljanje ispisom
Rješenja za daljinsko upravljanje uređajima

Optimizacija ispisa

Managed Document Services ili usluge upravljanja dokumentima

Produkcijska štampa

Kyocera TASKalfa Pro 15000c - Inkjet je budućnost

Upravljanje dokumentima

Digitalizacija poslovanja

Rješenja koja pomažu preduzećima da budu efikasnija i fleksibilnija

DMS

Sistemi za upravljanje dokumentima omogućavaju struktuisanu pohranu podataka

ICT USLUGE

Zaštita podataka

Najučinkovitija zaštita od gubitka podataka je sigurnosno kopiranje

Virtualizacija

Iskoristite mogućnosti koje nude virtuelna okruženja

Štampači i multifunkcijski uređaji

Kyocera

Laserski štampači i multifunkcijski uređaji

Epson štampači

Inkjet štampači i multifunkcijski uređaji

CITIZEN

Termalni i termo štampači

NAS SERVERI

Synology

Rješenja za pohranu i zaštitu podataka te sistema za video nadzor

Mrežna oprema

Wi-Fi ruteri

Ponuda Synology rutera za neprekinuti pristup webu

Skeneri

Plustek

Poslovni skeneri A4 i A3 formata i prijenosni skeneri

CZUR

Skeneri za knjige - bez trganja uveza

Korisnička podrška

Centar za korisničku podršku, narudžba servisa i baza znanja

Synology podrška

Narudžba servisa i pomoć pri instalaciji uređaja ili postavljanje sistema za sigurnosno kopiranje

Opći uslovi poslovanja

Opći uslovi, koji vrijede za sve isporuke i ponude preduzeća

Preuzimanja

Pristup cjenovnicima, brošurama, upravljačkim programima i ostalim važnim dokumentima

Kyocera prodajni partneri

Spisak ovlaštenih prodavača Kyocera štampača i multifunkcionalnih uređaja

Servisni partneri

Spisak servisnih partnera za Kyocera uređaje u BiH

O preduzeću Xenon forte Sarajevo

Osnovne informacije o preduzeću Xenon forte Sarajevo

Kontakt

Kontaktirajte nas, odgovorit ćemo Vam u najkraćem mogućem roku

Novosti

Budite u toku sa našim najnovijim vijestima

Studije slučaja

Primjeri dobre prakse naših programa i rješenja

Akcije

Kyocera uređaji na akciji

Odlaganje elektronskog otpada

Upravljanje elektronskim otpadom i iskorištenim tonerima

033 765 165

Kyocera je predstavila rješenje za štampanje u cloudu

Kyocera je 15. jula 2022. najavila izdavanje rješenja Kyocera Cloud Print and Scan, koje korisnicima omogućava štampanje i skeniranje pomoću usluga u cloudu. Rješenje doprinosi razvoju hibridnog radnog okruženja nudeći fleksibilnost štampanja i skeniranja sa više lokacija, dok kontroliše ukupne troškove štampanja kroz centralno upravljanje.
Kyocera_PA2001w

Kyocera Document Solutions je 15. jula 2022. najavila izdavanje rješenja Kyocera Cloud Print and Scan, koje korisnicima omogućava štampanje i skeniranje pomoću usluga u cloudu. Rješenje doprinosi razvoju hibridnog radnog okruženja nudeći fleksibilnost štampanja i skeniranja sa više lokacija, dok kontroliše ukupne troškove štampanja kroz centralno upravljanje.

Godine 2020. mnoge organizacije bile su prisiljene usvojiti nove načine rada jer je pandemija koronavirusa imala nezamisliv utjecaj na radno okruženje. Prema podacima Međunarodne organizacije rada, do kraja prve polovine godine, otprilike 93 posto svjetskih radnika živjelo je u zemljama koje su zatvorile tradicionalna radna mjesta u kancelarijama i poslale zaposlenike da rade od kuće. Istraživanje Gartnera predviđa da će najmanje 48 posto zaposlenih nastaviti raditi na daljinu u određenoj mjeri nakon pandemije.

Kako kancelarije postaju sve više decentralizovane, postoji sve veća potreba za infrastrukturom za štampanje koja podržava zaposlene u upravljanju dokumentima sa različitih lokacija. Kyocera Cloud Print and Scan je optimalno rješenje za organizacije koje se prilagođavaju novom radnom okruženju i želi povećati produktivnost, jer nudi mnoge prednosti:

  • štampanje i skeniranje je omogućeno sa više lokacija,
  • centralno upravljanje troškovima štampe unutar organizacije praćenjem obima štampe i postavljanjem ograničenja,
  • sigurnost štampanja/skeniranja je osigurana autentifikacijom korisnika, kontrolom pristupa i enkripcijom podataka,
  • Omogućeno je štampanje ili skeniranje u pohranu u cloudu treće strane kao što su Google Drive, OneDrive i Box.

„Vjerujemo da štampanje i skeniranje u cloudu otvaraju nove mogućnosti organizacijama da efikasno upravljaju podacima i dokumentima u eri novog načina rada. Naše novo rješenje temelji se na Kyocerinoj misiji da podrži korisnike da svoje informacije pretvore u znanje, koje onda mogu koristiti za još produktivniji rad“, rekao je Keisuke Koyama, generalni direktor korporativnog marketinga u Kyocera Document Solutions Inc.

Kako se promjene na radnom mjestu i dalje brzo dešavaju, kompanija ostaje posvećena ponudi rješenja koja povećavaju poslovnu produktivnost.

*1 Vir: Međunarodna organizacija rada, ILO Monitor: COVID-19 i svijet rada. 5. izdanje, 23. septembar 2020

*2 Izvor: Gartner, 9 Future of Work Trends Post-COVID-19, 8. jul 2020. *Svi nazivi kompanija i proizvoda pomenuti u ovom saopštenju za štampu su zaštitni znaci ili registrovani zaštitni znaci pomenutih kompanija.

*Svi nazivi kompanija i proizvoda pomenuti u ovom saopštenju za štampu su zaštitni znaci ili registrovani zaštitni znaci pomenutih kompanija.

zadnje vijesti

Novosti iz svijeta upravljanja dokumentima i podacima.

15.11.2022

AIVIKA Capture Pro Standalone - rešitev za zajem in obdelavo dokumentov

AIVIKA Capture Pro Standalone je namenjena zajemu in obdelavi vhodnih dokumentov, pri čemer je uvažanje datotek z uporabo različnih virov zasnovano kot namizna aplikacija in za delovanje ne potrebuje strežnika.

Pročitajte cijeli članak
15.11.2022

AIVIKA Capture Pro Standalone - rješenje za snimanje i obradu dokumenata

AIVIKA Capture Pro Standalone je dizajniran za snimanje i obradu ulaznih dokumenata, uvoz datoteka koristeći različite izvore je dizajniran kao desktop aplikacija i ne zahtijeva server za rad.

Pročitajte cijeli članak
29.09.2022

Keypoint Intelligence potvrđuje sigurnost Kyocera uređaja

Serija TASKalfa 3554ci može se pohvaliti sigurnošću koja prevazilazi industrijske standarde. Deset Kyocera A3 MFP-ova iz serije TASKalfa uspješno je prošlo rigorozni program testiranja BLI Security Validation Test, kompanije Keypoint Intelligence.

Pročitajte cijeli članak

Zanima vas još sličnih sadržaja?

Prijavite se na našu mailing listu i uvijek budite u korak s vremenom u oblasti digitalizacije, upravljanja dokumentima, štampe, zaštite podataka itd.