Kyocera godinama kompenzira ugljični otisak svojih proizvoda i poslovnih aktivnosti u Njemačkoj i Austriji certificiranim projektima zaštite klime. U njih sve više uključuje i svoje partnere. Također je prepoznao potencijal zaštite klime u službi i postavio smjernice za održive procese.
Zaštita životne sredine ima dugu tradiciju u Kyoceri. Kompanija, čiji Print Green koncept slavi svoju 10. godišnjicu, sada je sinonim za ekološki prihvatljive procese upravljanja dokumentima i već je nadoknadila skoro pola miliona tona CO2 za takozvani ugljenični otisak svojih sistema i tonera.
Trgovina igra važnu ulogu u zaštiti klime
Razmatranja zaštite životne sredine moraju biti holistička. Budući da se Kyocera dosljedno oslanja na komercijalnu prodaju, ona omogućava svojim prodajnim partnerima da besplatno nadoknade svoj ugljični otisak. Sve više specijalizovanih partnera iskorištava ovu priliku i kompenzira svoje poslovne aktivnosti Kyocerinim projektima zaštite klime, koji su certificirani kao zlatni standardi. „Sve više kupaca pita se o ugljičnom otisku svojih akcija. Zato našu posvećenost zaštiti životne sredine vidimo kao društveni projekat“, rekao je Pascal Seifert, direktor marketinga kompanije Kyocera Nemačka.
Uslužni procesi kao glasnici promjena
Servisni pozivi koji zahtijevaju održavanje i popravke sastavni su dio životnog ciklusa svakog proizvoda. „Kyocera ima zaštitu životne sredine zapisanu u svom DNK i stoga postavlja visoke zahtjeve i svojim partnerima u lancu nabavke. Servisni procesi predstavljaju sjajnu priliku za smanjenje emisija CO2 kroz preventivne mjere, daljinsko održavanje i pametno praćenje servisa“, dodaje Erik Kaffine, direktor usluga i podrške.
Intenzivna saradnja partnera
Za servisiranje, Kyocera se oslanja na široku mrežu partnera sa kojima postoji bliska razmjena u obliku obuke, nadzora i takmičenja. Kyocera je naišla na vrlo pozitivan odgovor partnera s idejom da testiraju servisne procedure i u smislu održivosti.
U oblastima kontrole implementacije, daljinskog održavanja i logistike rezervnih dijelova, razvili su procese koji predstavljaju optimizaciju i manifestiraju se kao koncept s konkretnim preporukama za akciju i uzorcima proračuna, koje sada mogu podijeliti sa svim Kyocera partnerima u obliku “Vodič za održivost u službi”. Pratili su održivi vodič:
- Izbjegavanje opterećenja okoliša daljinskim održavanjem i mjerama preventivnog servisa.
- Smanjenje opterećenja životne sredine kroz optimizovano upravljanje uslugama i logistiku rezervnih delova.
- Nadoknađivanje preostalog ugljičnog otiska certificiranim projektima zaštite klime.
Trajnost kao kriterij kupovine
„Održivost postaje sve važnija u odlukama o ulaganjima i s pravom će postati ključni kriterij u budućnosti. Zato je naša inicijativa za održivost u uslugama savršeno u skladu s vremenom. Razmišljamo o generalizaciji stečenog znanja kako bi i druge industrije, a time i društvo u cjelini, mogli imati koristi od toga“, rezimira uspješnu inicijativu Erik Kaffine.