Upravljanje ispisom

Kontrola ispisa

Rješenja za upravljanje ispisom
Rješenja za daljinsko upravljanje uređajima

Optimizacija ispisa

Managed Document Services ili usluge upravljanja dokumentima

Produkcijska štampa

Kyocera TASKalfa Pro 15000c - Inkjet je budućnost

Upravljanje dokumentima

Digitalizacija poslovanja

Rješenja koja pomažu preduzećima da budu efikasnija i fleksibilnija

DMS

Sistemi za upravljanje dokumentima omogućavaju struktuisanu pohranu podataka

ICT USLUGE

Zaštita podataka

Najučinkovitija zaštita od gubitka podataka je sigurnosno kopiranje

Virtualizacija

Iskoristite mogućnosti koje nude virtuelna okruženja

Štampači i multifunkcijski uređaji

Kyocera

Laserski štampači i multifunkcijski uređaji

Epson štampači

Inkjet štampači i multifunkcijski uređaji

CITIZEN

Termalni i termo štampači

NAS SERVERI

Synology

Rješenja za pohranu i zaštitu podataka te sistema za video nadzor

Mrežna oprema

Wi-Fi ruteri

Ponuda Synology rutera za neprekinuti pristup webu

Skeneri

Plustek

Poslovni skeneri A4 i A3 formata i prijenosni skeneri

CZUR

Skeneri za knjige - bez trganja uveza

Korisnička podrška

Centar za korisničku podršku, narudžba servisa i baza znanja

Synology podrška

Narudžba servisa i pomoć pri instalaciji uređaja ili postavljanje sistema za sigurnosno kopiranje

Opći uslovi poslovanja

Opći uslovi, koji vrijede za sve isporuke i ponude preduzeća

Preuzimanja

Pristup cjenovnicima, brošurama, upravljačkim programima i ostalim važnim dokumentima

Kyocera prodajni partneri

Spisak ovlaštenih prodavača Kyocera štampača i multifunkcionalnih uređaja

Servisni partneri

Spisak servisnih partnera za Kyocera uređaje u BiH

O preduzeću Xenon forte Sarajevo

Osnovne informacije o preduzeću Xenon forte Sarajevo

Kontakt

Kontaktirajte nas, odgovorit ćemo Vam u najkraćem mogućem roku

Novosti

Budite u toku sa našim najnovijim vijestima

Studije slučaja

Primjeri dobre prakse naših programa i rješenja

Akcije

Kyocera uređaji na akciji

Odlaganje elektronskog otpada

Upravljanje elektronskim otpadom i iskorištenim tonerima

033 765 165

MyQ X: Rešenje za štampanje sljedeće generacije

Proizvođač istoimenog rješenja za upravljanje štampanjem, MyQ, predstavio je nadogradnju svog softvera pod nazivom MyQ X. Najvažnija inovacija je da je kontrola nad licencama sada u rukama odjela prodaje u partnerskim kompanijama.

Proizvođač istoimenog rješenja za upravljanje ispisom, MyQ, predstavio je nadogradnju svog softvera pod nazivom MyQ X. Počeci remonta datiraju od početka ove godine, kada su izdali verziju MyQ 8.0, koja donosi novu core arhitektura, nova korisnička sesija i tri verzije, Smart, Enterprise i Ultimate.

Šta je novo sa MyQ X?

Najvažnija novina je da je kontrola nad licencama sada u rukama odjela prodaje u partnerskim kompanijama. Zahvaljujući novom serveru za licence dostupnom na partnerskom portalu, moći će upravljati licencama i dodavati nove.

MyQ X također donosi novi, pojednostavljeni cjenovnik koji je već ugrađen u licencni server.

Pored toga, MyQ X je kompatibilan sa tri verzije softvera koje su lansirane ranije ove godine – MyQ Smart, MyQ Enterprise i MyQ Ultimate.

Dostupnost MyQ X

MyQ X je dostupan nakon ažuriranja programa na MyQ verziju 8.0 (nadogradnja 4 i novije) ili na Master Server 8.1 (nadogradnja 2 i novije). Instalacijske datoteke su dostupne partnerima nakon prijave na partnerski portal.

Napredni alati za izvještavanje

Već sa instalacijom MyQ Master 8.1 nadogradnje, program korisnicima nudi i mogućnost korištenja eksternih BI alata za kreiranje izvještaja. Na raspolaganju su im gotovi predlošci, a zahvaljujući detaljnom opisu modela i elemenata baze podataka MyQ programa mogu kreirati i vlastite izvještaje ili analize.

Organizacije koje žele detaljan pregled troškova uređaja za štampanje instaliranih u kompaniji i žele detaljnije analizirati poslove štampanja, kopiranja ili skeniranja, sada mogu koristiti širok izbor grafikona ili unapred izgrađenih kontrolnih ploča koje nudi poslovna inteligencija treće strane, programe kao što je, na primjer, Microsoftov Power BI program.

Na primjer, bilo koje odjeljenje za finansije sada može neprimjetno integrirati MyQ bazu podataka u postojeći sistem izvještavanja organizacije. MyQ Advanced Reporting tako zaokružuje niz revolucionarnih promjena koje će od sada biti poznate pod imenom MyQ X.

zadnje vijesti

Novosti iz svijeta upravljanja dokumentima i podacima.

15.11.2022

AIVIKA Capture Pro Standalone - rešitev za zajem in obdelavo dokumentov

AIVIKA Capture Pro Standalone je namenjena zajemu in obdelavi vhodnih dokumentov, pri čemer je uvažanje datotek z uporabo različnih virov zasnovano kot namizna aplikacija in za delovanje ne potrebuje strežnika.

Pročitajte cijeli članak
15.11.2022

AIVIKA Capture Pro Standalone - rješenje za snimanje i obradu dokumenata

AIVIKA Capture Pro Standalone je dizajniran za snimanje i obradu ulaznih dokumenata, uvoz datoteka koristeći različite izvore je dizajniran kao desktop aplikacija i ne zahtijeva server za rad.

Pročitajte cijeli članak
29.09.2022

Keypoint Intelligence potvrđuje sigurnost Kyocera uređaja

Serija TASKalfa 3554ci može se pohvaliti sigurnošću koja prevazilazi industrijske standarde. Deset Kyocera A3 MFP-ova iz serije TASKalfa uspješno je prošlo rigorozni program testiranja BLI Security Validation Test, kompanije Keypoint Intelligence.

Pročitajte cijeli članak

Zanima vas još sličnih sadržaja?

Prijavite se na našu mailing listu i uvijek budite u korak s vremenom u oblasti digitalizacije, upravljanja dokumentima, štampe, zaštite podataka itd.