Proizvođač istoimenog rješenja za upravljanje ispisom, MyQ, predstavio je nadogradnju svog softvera pod nazivom MyQ X. Počeci remonta datiraju od početka ove godine, kada su izdali verziju MyQ 8.0, koja donosi novu core arhitektura, nova korisnička sesija i tri verzije, Smart, Enterprise i Ultimate.
Šta je novo sa MyQ X?
Najvažnija novina je da je kontrola nad licencama sada u rukama odjela prodaje u partnerskim kompanijama. Zahvaljujući novom serveru za licence dostupnom na partnerskom portalu, moći će upravljati licencama i dodavati nove.
MyQ X također donosi novi, pojednostavljeni cjenovnik koji je već ugrađen u licencni server.
Pored toga, MyQ X je kompatibilan sa tri verzije softvera koje su lansirane ranije ove godine – MyQ Smart, MyQ Enterprise i MyQ Ultimate.
Dostupnost MyQ X
MyQ X je dostupan nakon ažuriranja programa na MyQ verziju 8.0 (nadogradnja 4 i novije) ili na Master Server 8.1 (nadogradnja 2 i novije). Instalacijske datoteke su dostupne partnerima nakon prijave na partnerski portal.
Napredni alati za izvještavanje
Već sa instalacijom MyQ Master 8.1 nadogradnje, program korisnicima nudi i mogućnost korištenja eksternih BI alata za kreiranje izvještaja. Na raspolaganju su im gotovi predlošci, a zahvaljujući detaljnom opisu modela i elemenata baze podataka MyQ programa mogu kreirati i vlastite izvještaje ili analize.
Organizacije koje žele detaljan pregled troškova uređaja za štampanje instaliranih u kompaniji i žele detaljnije analizirati poslove štampanja, kopiranja ili skeniranja, sada mogu koristiti širok izbor grafikona ili unapred izgrađenih kontrolnih ploča koje nudi poslovna inteligencija treće strane, programe kao što je, na primjer, Microsoftov Power BI program.
Na primjer, bilo koje odjeljenje za finansije sada može neprimjetno integrirati MyQ bazu podataka u postojeći sistem izvještavanja organizacije. MyQ Advanced Reporting tako zaokružuje niz revolucionarnih promjena koje će od sada biti poznate pod imenom MyQ X.