Upravljanje ispisom

Kontrola ispisa

Rješenja za upravljanje ispisom
Rješenja za daljinsko upravljanje uređajima

Optimizacija ispisa

Managed Document Services ili usluge upravljanja dokumentima

Produkcijska štampa

Kyocera TASKalfa Pro 15000c - Inkjet je budućnost

Upravljanje dokumentima

Digitalizacija poslovanja

Rješenja koja pomažu preduzećima da budu efikasnija i fleksibilnija

DMS

Sistemi za upravljanje dokumentima omogućavaju struktuisanu pohranu podataka

ICT USLUGE

Zaštita podataka

Najučinkovitija zaštita od gubitka podataka je sigurnosno kopiranje

Virtualizacija

Iskoristite mogućnosti koje nude virtuelna okruženja

Štampači i multifunkcijski uređaji

Kyocera

Laserski štampači i multifunkcijski uređaji

Epson štampači

Inkjet štampači i multifunkcijski uređaji

CITIZEN

Termalni i termo štampači

NAS SERVERI

Synology

Rješenja za pohranu i zaštitu podataka te sistema za video nadzor

Mrežna oprema

Wi-Fi ruteri

Ponuda Synology rutera za neprekinuti pristup webu

Skeneri

Plustek

Poslovni skeneri A4 i A3 formata i prijenosni skeneri

CZUR

Skeneri za knjige - bez trganja uveza

Korisnička podrška

Centar za korisničku podršku, narudžba servisa i baza znanja

Synology podrška

Narudžba servisa i pomoć pri instalaciji uređaja ili postavljanje sistema za sigurnosno kopiranje

Opći uslovi poslovanja

Opći uslovi, koji vrijede za sve isporuke i ponude preduzeća

Preuzimanja

Pristup cjenovnicima, brošurama, upravljačkim programima i ostalim važnim dokumentima

Kyocera prodajni partneri

Spisak ovlaštenih prodavača Kyocera štampača i multifunkcionalnih uređaja

Ovlašteni servisni partneri za Kyocera uređaje

Spisak servisnih partnera za Kyocera uređaje u BiH

O preduzeću Xenon forte Sarajevo

Osnovne informacije o preduzeću Xenon forte Sarajevo

Kontakt

Kontaktirajte nas, odgovorit ćemo Vam u najkraćem mogućem roku

Novosti

Budite u toku sa našim najnovijim vijestima

Studije slučaja

Primjeri dobre prakse naših programa i rješenja

Akcije

Kyocera uređaji na akciji

Odlaganje elektronskog otpada

Upravljanje elektronskim otpadom i iskorištenim tonerima

Prilika za posao

Provjerite otvorena radna mjesta

033 765 165

MyQ X: Rešenje za štampanje sljedeće generacije

Proizvođač istoimenog rješenja za upravljanje štampanjem, MyQ, predstavio je nadogradnju svog softvera pod nazivom MyQ X. Najvažnija inovacija je da je kontrola nad licencama sada u rukama odjela prodaje u partnerskim kompanijama.

Proizvođač istoimenog rješenja za upravljanje ispisom, MyQ, predstavio je nadogradnju svog softvera pod nazivom MyQ X. Počeci remonta datiraju od početka ove godine, kada su izdali verziju MyQ 8.0, koja donosi novu core arhitektura, nova korisnička sesija i tri verzije, Smart, Enterprise i Ultimate.

Šta je novo sa MyQ X?

Najvažnija novina je da je kontrola nad licencama sada u rukama odjela prodaje u partnerskim kompanijama. Zahvaljujući novom serveru za licence dostupnom na partnerskom portalu, moći će upravljati licencama i dodavati nove.

MyQ X također donosi novi, pojednostavljeni cjenovnik koji je već ugrađen u licencni server.

Pored toga, MyQ X je kompatibilan sa tri verzije softvera koje su lansirane ranije ove godine – MyQ Smart, MyQ Enterprise i MyQ Ultimate.

Dostupnost MyQ X

MyQ X je dostupan nakon ažuriranja programa na MyQ verziju 8.0 (nadogradnja 4 i novije) ili na Master Server 8.1 (nadogradnja 2 i novije). Instalacijske datoteke su dostupne partnerima nakon prijave na partnerski portal.

Napredni alati za izvještavanje

Već sa instalacijom MyQ Master 8.1 nadogradnje, program korisnicima nudi i mogućnost korištenja eksternih BI alata za kreiranje izvještaja. Na raspolaganju su im gotovi predlošci, a zahvaljujući detaljnom opisu modela i elemenata baze podataka MyQ programa mogu kreirati i vlastite izvještaje ili analize.

Organizacije koje žele detaljan pregled troškova uređaja za štampanje instaliranih u kompaniji i žele detaljnije analizirati poslove štampanja, kopiranja ili skeniranja, sada mogu koristiti širok izbor grafikona ili unapred izgrađenih kontrolnih ploča koje nudi poslovna inteligencija treće strane, programe kao što je, na primjer, Microsoftov Power BI program.

Na primjer, bilo koje odjeljenje za finansije sada može neprimjetno integrirati MyQ bazu podataka u postojeći sistem izvještavanja organizacije. MyQ Advanced Reporting tako zaokružuje niz revolucionarnih promjena koje će od sada biti poznate pod imenom MyQ X.

zadnje vijesti

Novosti iz svijeta upravljanja dokumentima i podacima.

16.02.2023

Kyocera je dobila nagradu WorldStar 2023

Nagradom koju je primila Svjetska organizacija za pakovanje (WPO), Kyocera potvrđuje svoju posvećenost održivom razvoju svojih proizvoda i nastojanjima da očuva životnu sredinu. Ovo se odnosi i na ambalažu, gdje se uglavnom koriste kalupi od papirne mase i valoviti listovi od recikliranog papira. Praktično više ne koriste plastiku.

Pročitajte cijeli članak
09.02.2023

Na Hunkeler Innovationdays 2023, Kyocera će otkriti svoju viziju razvoja inkjet proizvodnih štampača

Na Hunkeler Innovationdays 2023, vodećem svjetskom sajmu tehnologija za štampanje, Kyocera će predstaviti svoj inkjet proizvodni štampač TASKalfa Pro 15000c. Sajam će se održati u izložbenom centru u Lucernu, Švajcarska, od 27. februara do 2. marta 2023. godine.

Pročitajte cijeli članak
05.01.2023

MyQ Roger je dobio platinasto priznanje od BLI Keypoint Intelligence

MyQ Roger je dobio najvišu platinastu ocjenu u laboratoriji za testiranje BLI Keypoint Intelligence. Izvještaj objašnjava karakteristike i prednosti koje su mobilnom rješenju za upravljanje ispisom donijele najveću moguću ocjenu. "MyQ Roger je digitalni lični asistent koji pomaže radnicima u udaljenim, hibridnim i "hot-desk" okruženjima (nekoliko zaposlenih dijeli jedno radno mjesto) da pređu sa tradicionalnog načina rada na moderno, intuitivno digitalno radno okruženje." - Keypoint Intelligence

Pročitajte cijeli članak

Zanima vas još sličnih sadržaja?

Prijavite se na našu mailing listu i uvijek budite u korak s vremenom u oblasti digitalizacije, upravljanja dokumentima, štampe, zaštite podataka itd.