U vrijeme kada je većina naše pažnje usmjerena na globalnu zdravstvenu krizu, želimo s vama podijeliti i jednu dobru vijest. Češka kompanija MyQ predstavila je nadogradnju istoimenog rješenja za upravljanje printom, sa oznakom 8.0. Za razvojni tim u MyQ-u ovo je rezultat višemjesečnog planiranja, kodiranja i testiranja, a za nas kao korisnike i partnere kompanije to znači nadu, nešto čemu se možemo radovati kada se nakon krize vratimo u naše kancelarije.
Nova ažurirana verzija MyQ 8.0 redizajnirana je i dorađena prema željama i zahtjevima naših vjernih korisnika. Većina inicijativa za inovacije koje se uzimaju u obzir u nadogradnji dolaze od krajnjih korisnika.
Kako bismo malo olakšali život našim korisnicima, potpuno smo preradili osnovnu arhitekturu MyQ-a i time uveliko poboljšali efikasnost cijelog sistema. Od sada, MyQ se zasniva na naplati za svaki posao, pružajući brže vrijeme odgovora, precizno izvještavanje, pa čak i uvođenje višekorisničkih multifunkcionalnih uređaja – više korisnika može istovremeno da štampa ili skenira na istom uređaju.
Nadogradnja donosi i druga prijatna iznenađenja. Na primjer, vodeni žig je sada prilagodljiv. Dodali smo više mjesta za postavljanje vodenog žiga: horizontalno na vrhu ili dnu stranice i dijagonalno. Tekst vodenog žiga je podesiv po veličini i ima tri različita nivoa transparentnosti, a može se prikazati i kao QR ili bar kod. U novoj verziji ugradili smo i alat za potpunu automatizaciju konfiguracije uređaja, što znači da ćete od sada moći da instalirate čitavu flotu uređaja, eventualno nekoliko hiljada, u roku od nekoliko minuta. Navigacija po stranicama sa korisnicima, uređajima, zadacima i projektima je također pojednostavljena. Dodata je interaktivna traka sa putanjom za pretragu, a na stranici sa korisnicima možete dodati i nove kolone sa ličnim redom čekanja i telefonskim brojem korisnika. V novo različico smo vgradili tudi orodje za popolno avtomatizacijo konfiguracije naprav, kar pomeni, da boste lahko od sedaj namestili celotno floto naprav, lahko tudi več tisoč, v roku nekaj minut. Poenostavljena je tudi navigacija na straneh z uporabniki, napravami, opravili in projekti. Dodana je interaktivna vrstica s potjo iskanja, na strani z uporabniki pa lahko dodate tudi nova stolpca z osebno čakalno vrsto in telefonsko številko uporabnika.
Korisnici rješenja za upravljanje ispisom MyQ mogu posjetiti web stranicu Product Change Log za više informacija o ažuriranjima u verziji 8.0. Za ostalo, pozivamo vas da kontaktirate svog lokalnog predstavnika.