Programska rješenja

Upravljanje ispisom

Kontrola ispisa

Rješenja za upravljanje ispisom
Rješenja za daljinsko upravljanje uređajima

Optimizacija ispisa

Managed Document Services ili usluge upravljanja dokumentima

Produkcijska štampa

Kyocera TASKalfa Pro 15000c - Inkjet je budućnost

Upravljanje dokumentima

Digitalizacija poslovanja

Rješenja koja pomažu preduzećima da budu efikasnija i fleksibilnija

DMS

Sistemi za upravljanje dokumentima omogućavaju struktuisanu pohranu podataka

ICT USLUGE

Zaštita podataka

Najučinkovitija zaštita od gubitka podataka je sigurnosno kopiranje

Virtualizacija

Iskoristite mogućnosti koje nude virtuelna okruženja

Uređaji

Štampači i multifunkcijski uređaji

Kyocera

Laserski štampači i multifunkcijski uređaji

Epson štampači

Inkjet štampači i multifunkcijski uređaji

CITIZEN

Termalni i termo štampači

NAS SERVERI I MREŽNA OPREMA

Synology

Rješenja za pohranu i zaštitu podataka te sistema za video nadzor

Wi-Fi ruteri

Ponuda Synology rutera za neprekinuti pristup webu

Synology kamere

Nadzorne kamere Synology

Skeneri

Plustek

Poslovni skeneri A4 i A3 formata i prijenosni skeneri

CZUR

Skeneri za knjige - bez trganja uveza

UPS - NEPREKIDNO NAPAJANJE

FSP Fortron

Zaštitite vaše uređaje od nestanka i fluktuacija struje

Podrška
Korisnička podrška

Centar za korisničku podršku, narudžba servisa i baza znanja

Synology podrška

Narudžba servisa i pomoć pri instalaciji uređaja ili postavljanje sistema za sigurnosno kopiranje

Opći uslovi poslovanja

Opći uslovi, koji vrijede za sve isporuke i ponude preduzeća

Preuzimanja

Pristup cjenovnicima, brošurama, upravljačkim programima i ostalim važnim dokumentima

Prodajni partneri Kyocera

Spisak prodajnih partnera Kyocera uređaja

Ovlašteni servisni partneri za Kyocera uređaje

Spisak servisnih partnera za Kyocera uređaje u BiH

O nama
O preduzeću Xenon forte Sarajevo

Osnovne informacije o preduzeću Xenon forte Sarajevo

Kontakt

Kontaktirajte nas, odgovorit ćemo Vam u najkraćem mogućem roku

Novosti

Budite u toku sa našim najnovijim vijestima

Studije slučaja

Primjeri dobre prakse naših programa i rješenja

Odlaganje elektronskog otpada

Upravljanje elektronskim otpadom i iskorištenim tonerima

Prilika za posao

Provjerite otvorena radna mjesta

Akcije

Pogledajte ponudu akcijskih cijena Kyocera uređaja

Nova verzija MyQ print servera 8.0

Češka kompanija MyQ predstavila je nadogradnju istoimenog rješenja za upravljanje printom, sa oznakom 8.0. Nadogradnja donosi mnoge inovacije i poboljšanja, uključujući fleksibilni vodeni žig, alat za automatizaciju konfiguracije velikog broja uređaja i mnoge druge.

U vrijeme kada je većina naše pažnje usmjerena na globalnu zdravstvenu krizu, želimo s vama podijeliti i jednu dobru vijest. Češka kompanija MyQ predstavila je nadogradnju istoimenog rješenja za upravljanje printom, sa oznakom 8.0. Za razvojni tim u MyQ-u ovo je rezultat višemjesečnog planiranja, kodiranja i testiranja, a za nas kao korisnike i partnere kompanije to znači nadu, nešto čemu se možemo radovati kada se nakon krize vratimo u naše kancelarije.

Nova ažurirana verzija MyQ 8.0 redizajnirana je i dorađena prema željama i zahtjevima naših vjernih korisnika. Većina inicijativa za inovacije koje se uzimaju u obzir u nadogradnji dolaze od krajnjih korisnika.

Kako bismo malo olakšali život našim korisnicima, potpuno smo preradili osnovnu arhitekturu MyQ-a i time uveliko poboljšali efikasnost cijelog sistema. Od sada, MyQ se zasniva na naplati za svaki posao, pružajući brže vrijeme odgovora, precizno izvještavanje, pa čak i uvođenje višekorisničkih multifunkcionalnih uređaja – više korisnika može istovremeno da štampa ili skenira na istom uređaju.

Nadogradnja donosi i druga prijatna iznenađenja. Na primjer, vodeni žig je sada prilagodljiv. Dodali smo više mjesta za postavljanje vodenog žiga: horizontalno na vrhu ili dnu stranice i dijagonalno. Tekst vodenog žiga je podesiv po veličini i ima tri različita nivoa transparentnosti, a može se prikazati i kao QR ili bar kod. U novoj verziji ugradili smo i alat za potpunu automatizaciju konfiguracije uređaja, što znači da ćete od sada moći da instalirate čitavu flotu uređaja, eventualno nekoliko hiljada, u roku od nekoliko minuta. Navigacija po stranicama sa korisnicima, uređajima, zadacima i projektima je također pojednostavljena. Dodata je interaktivna traka sa putanjom za pretragu, a na stranici sa korisnicima možete dodati i nove kolone sa ličnim redom čekanja i telefonskim brojem korisnika. V novo različico smo  vgradili tudi orodje za popolno avtomatizacijo konfiguracije naprav, kar pomeni, da boste lahko od sedaj namestili celotno floto naprav, lahko tudi več tisoč, v roku nekaj minut. Poenostavljena je tudi navigacija na straneh z uporabniki, napravami, opravili in projekti. Dodana je interaktivna vrstica s potjo iskanja, na strani z uporabniki pa lahko dodate tudi nova stolpca z osebno čakalno vrsto in telefonsko številko uporabnika.

Korisnici rješenja za upravljanje ispisom MyQ mogu posjetiti web stranicu Product Change Log za više informacija o ažuriranjima u verziji 8.0. Za ostalo, pozivamo vas da kontaktirate svog lokalnog predstavnika.

zadnje vijesti

Novosti iz svijeta upravljanja dokumentima i podacima.

05.02.2025

Kyocera se prvi put pojavljuje na Milano Unica

FOREARTH – napredni inkjet štampač za tekstil koji omogućava štampanje na širokom spektru tkanina i ne zahtjeva skoro nikakvu vodu za rad.

Pročitajte cijeli članak
28.01.2025

Kyocera ističe ključne trendove u štamparskoj industriji za 2025

U 2025. očekujemo naglasak na održivosti - ekološke, društvene i upravljačke inicijative će biti ključne za nabavku i upravljanje štampanim materijalima.

Pročitajte cijeli članak
22.01.2025

Kyocera osvojila prestižnu BLI Keypoint Intelligence nagradu

Kyocera je dobila priznanje i titulu "Najpouzdaniji brend A3 za 2025-2027" i dvije Pick nagrade.

Pročitajte cijeli članak

Zanima vas još sličnih sadržaja?

Prijavite se na našu mailing listu i uvijek budite u korak s vremenom u oblasti digitalizacije, upravljanja dokumentima, štampe, zaštite podataka itd.