Upravljanje ispisom

Kontrola ispisa

Rješenja za upravljanje ispisom
Rješenja za daljinsko upravljanje uređajima

Optimizacija ispisa

Managed Document Services ili usluge upravljanja dokumentima

Produkcijska štampa

Kyocera TASKalfa Pro 15000c - Inkjet je budućnost

Upravljanje dokumentima

Digitalizacija poslovanja

Rješenja koja pomažu preduzećima da budu efikasnija i fleksibilnija

DMS

Sistemi za upravljanje dokumentima omogućavaju struktuisanu pohranu podataka

ICT USLUGE

Zaštita podataka

Najučinkovitija zaštita od gubitka podataka je sigurnosno kopiranje

Virtualizacija

Iskoristite mogućnosti koje nude virtuelna okruženja

Štampači i multifunkcijski uređaji

Kyocera

Laserski štampači i multifunkcijski uređaji

Epson štampači

Inkjet štampači i multifunkcijski uređaji

CITIZEN

Termalni i termo štampači

NAS SERVERI

Synology

Rješenja za pohranu i zaštitu podataka te sistema za video nadzor

Mrežna oprema

Wi-Fi ruteri

Ponuda Synology rutera za neprekinuti pristup webu

Skeneri

Plustek

Poslovni skeneri A4 i A3 formata i prijenosni skeneri

CZUR

Skeneri za knjige - bez trganja uveza

Korisnička podrška

Centar za korisničku podršku, narudžba servisa i baza znanja

Synology podrška

Narudžba servisa i pomoć pri instalaciji uređaja ili postavljanje sistema za sigurnosno kopiranje

Opći uslovi poslovanja

Opći uslovi, koji vrijede za sve isporuke i ponude preduzeća

Preuzimanja

Pristup cjenovnicima, brošurama, upravljačkim programima i ostalim važnim dokumentima

Kyocera prodajni partneri

Spisak ovlaštenih prodavača Kyocera štampača i multifunkcionalnih uređaja

Ovlašteni servisni partneri za Kyocera uređaje

Spisak servisnih partnera za Kyocera uređaje u BiH

O preduzeću Xenon forte Sarajevo

Osnovne informacije o preduzeću Xenon forte Sarajevo

Kontakt

Kontaktirajte nas, odgovorit ćemo Vam u najkraćem mogućem roku

Novosti

Budite u toku sa našim najnovijim vijestima

Studije slučaja

Primjeri dobre prakse naših programa i rješenja

Akcije

Kyocera uređaji na akciji

Odlaganje elektronskog otpada

Upravljanje elektronskim otpadom i iskorištenim tonerima

Prilika za posao

Provjerite otvorena radna mjesta

033 765 165

Sa certifikatom ISO 27001, Kyocera pokazuje svoju posvećenost zaštiti podataka i upravljanju rizikom

Kyocera Document Solutions Inc., jedna od vodećih kompanija u oblasti rješenja za dokumente, saopštava da je ponovo dobila ISO 27001 sertifikat, koji pokazuje svoju posvećenost najvišim standardima upravljanja bezbijednošću informacija u svim oblastima poslovanja.

Kyocera Document Solutions Inc., jedna od vodećih kompanija u oblasti rješenja za dokumente, saopštava da je ponovo dobila ISO 27001 certifikat, koji pokazuje svoju posvećenost najvišim standardima upravljanja bezbijednošću informacija u svim oblastima poslovanja.

Ovog puta ISO 27001 je Kyoceri dodijelila organizacija DAS Certification. Međunarodni standard osigurava da je kompanija uspostavila okvir poslovnih i IT procesa koji omogućavaju identifikaciju, upravljanje i aktivno smanjenje sigurnosnih rizika.

Da bi postigle certifikaciju, organizacije moraju održavati rigorozan sistem upravljanja sigurnošću informacija (ISMS) koji ispunjava 114 različitih zahtjeva, uključujući interne revizije, kontinuirano poboljšanje i korektivne i preventivne radnje. To je jedini standard za sisteme upravljanja sigurnošću informacija koji se može nezavisno certificirati i pokriva zaposlenike, procese i tehnologiju.

Andrie Muchtar, službenik za zaštitu podataka u Kyocera Document Solutions Europe, rekao je: „Uspješno okončanje najnovije revizije važna je prekretnica za kompaniju. To našim postojećim i budućim kupcima i drugim zainteresiranim stranama daje dodatnu sigurnost da nam je stalo do njihovih podataka. Akreditacija je ključni razlog zašto smo uspjeli steći visok nivo povjerenja naših partnera. Oni mogu biti sigurni da su svi podaci koje obrađujemo zaštićeni prema najvišim mogućim standardima.”

Strožiji regulatorni režim koji je uveo GDPR izoštrio je organizacioni fokus na važnost sigurnosti podataka i upravljanja rizikom. Kada naslovi o kršenju korporativnih podataka dođu na naslovnice, potencijalni rizici za kompanije koje ne uspiju da obezbiujede svoje podatke su visoki. Menadžeri kompanija su sve svjesniji toga. Istraživanja pokazuju da 52% kompanija širom Evrope sada smatra sigurnost informacija glavnim prioritetom.

“U trenutnom okruženju sigurnosti informacija, certifikati poput ISO 27001 važniji su nego ikad. Jednom kada organizacija ispuni standard, jednako je važno i održavati ga. Kompanije koje mogu pokazati da dosljedno postižu najviše međunarodno priznate standarde bit će u prednosti”, dodao je Muchtar.

Potvrda Kyocerinih sigurnosnih akreditiva uslijedila je nakon vijesti da je IDC prepoznao korporaciju kao “glavnog igrača” na tržištu sigurnosnih rješenja i usluga u svom IDC MarketScape: Worldwide Security Solutions and Services Hardcopy 2019-2020 – Vendor Assessment.

zadnje vijesti

Novosti iz svijeta upravljanja dokumentima i podacima.

16.02.2023

Kyocera je dobila nagradu WorldStar 2023

Nagradom koju je primila Svjetska organizacija za pakovanje (WPO), Kyocera potvrđuje svoju posvećenost održivom razvoju svojih proizvoda i nastojanjima da očuva životnu sredinu. Ovo se odnosi i na ambalažu, gdje se uglavnom koriste kalupi od papirne mase i valoviti listovi od recikliranog papira. Praktično više ne koriste plastiku.

Pročitajte cijeli članak
09.02.2023

Na Hunkeler Innovationdays 2023, Kyocera će otkriti svoju viziju razvoja inkjet proizvodnih štampača

Na Hunkeler Innovationdays 2023, vodećem svjetskom sajmu tehnologija za štampanje, Kyocera će predstaviti svoj inkjet proizvodni štampač TASKalfa Pro 15000c. Sajam će se održati u izložbenom centru u Lucernu, Švajcarska, od 27. februara do 2. marta 2023. godine.

Pročitajte cijeli članak
05.01.2023

MyQ Roger je dobio platinasto priznanje od BLI Keypoint Intelligence

MyQ Roger je dobio najvišu platinastu ocjenu u laboratoriji za testiranje BLI Keypoint Intelligence. Izvještaj objašnjava karakteristike i prednosti koje su mobilnom rješenju za upravljanje ispisom donijele najveću moguću ocjenu. "MyQ Roger je digitalni lični asistent koji pomaže radnicima u udaljenim, hibridnim i "hot-desk" okruženjima (nekoliko zaposlenih dijeli jedno radno mjesto) da pređu sa tradicionalnog načina rada na moderno, intuitivno digitalno radno okruženje." - Keypoint Intelligence

Pročitajte cijeli članak

Zanima vas još sličnih sadržaja?

Prijavite se na našu mailing listu i uvijek budite u korak s vremenom u oblasti digitalizacije, upravljanja dokumentima, štampe, zaštite podataka itd.