The Wall Street Journal uvrstio je Kyoceru kao jednu od “100 kompanija na svijetu kojima se najviše održivo upravlja” za 2020.
Da bi napravili ovu listu, analitičari su procijenili karakteristike održivosti više od 5.500 javnih preduzeća. Glavne oblasti procjene bile su:
- Poslovni model i inovacije.
- Društveni projekti u društvenom okruženju.
- Proizvodi i održiva proizvodnja.
- Zaposleni i uslovi u radnom okruženju.
- Napori za očuvanje životne sredine i upravljanje rizicima po životnu sredinu.
Kyocerine inicijative za održivost odražavaju filozofiju Kyocerinog osnivača, dr. Kazuo Inamori, koji je prije penzionisanja kao predsjednik emeritus Kyocera i KDDI 1997. godine, proglašen za “najefikasnijeg menadžera u Japanu” u dvije ankete časopisa Nikkei Business.
Od 2010. godine dr. Inamori je tri godine dobrovoljno i neplaćeno vodio uspješno restrukturiranje Japan Airlinesa. Ovim je, u svojoj 80. godini, zaslužio priznanje Sanno instituta za menadžment kao “najefikasniji japanski korporativni predsjednik”. Osnivač Kyocere je 2019. godine dobio i počasno zvanje viteza od engleske kraljice Elizabete II.
Kyocera Document Solutions Europe B.V. se dokazao u oblasti IT rješenja i softvera, kao i bogatog asortimana štampača i multifunkcionalnih proizvoda, i čast nam je da učestvujemo u ovom prestižnom projektu.
Kyocera svoju inspiraciju crpi iz slogana “Kako činiti ispravno, kao ljudsko biće”, koji predstavlja temelj njene filozofije i omogućava kompaniji da koegzistira s prirodom i definira i usmjerava uspjeh kompanije. Stoga je kompanija izuzetna počastvovana što je dobila priznanje za svoju inovativnost i posvećenost zaštiti životne sredine. Priznanja koja redovno primaju industrijski analitičari kao što je BLI su dodatni dokaz Kyocerine posvećenosti pružanju kvalitetnih usluga i bogate ponude proizvoda svojim klijentima kako bi mogli uspješno poslovati u ubrzanom digitalnom poslovnom svijetu i razvijati se u budućnost. Priznanja, ki jih redno prejemajo s strani panožnih analitikov, kot so na primer BLI, so nadaljni dokaz Kyocerine zavezanosti zagotavljanju kakovostnih storitev in bogate ponudbe izdelkov svojim strankam, da bodo lahko v pospešenem digitalnem poslovnem svetu poslovale uspešno in se razvijale tudi v prihodnosti.
Pretplatnici na digitalno izdanje The Wall Street Journala mogu pročitati cijelu priču i provjeriti rangiranje na mreži.