Upravljanje ispisom

Kontrola ispisa

Rješenja za upravljanje ispisom
Rješenja za daljinsko upravljanje uređajima

Optimizacija ispisa

Managed Document Services ili usluge upravljanja dokumentima

Produkcijska štampa

Kyocera TASKalfa Pro 15000c - Inkjet je budućnost

Upravljanje dokumentima

Digitalizacija poslovanja

Rješenja koja pomažu preduzećima da budu efikasnija i fleksibilnija

DMS

Sistemi za upravljanje dokumentima omogućavaju struktuisanu pohranu podataka

ICT USLUGE

Zaštita podataka

Najučinkovitija zaštita od gubitka podataka je sigurnosno kopiranje

Virtualizacija

Iskoristite mogućnosti koje nude virtuelna okruženja

Štampači i multifunkcijski uređaji

Kyocera

Laserski štampači i multifunkcijski uređaji

Epson štampači

Inkjet štampači i multifunkcijski uređaji

CITIZEN

Termalni i termo štampači

NAS SERVERI

Synology

Rješenja za pohranu i zaštitu podataka te sistema za video nadzor

Mrežna oprema

Wi-Fi ruteri

Ponuda Synology rutera za neprekinuti pristup webu

Skeneri

Plustek

Poslovni skeneri A4 i A3 formata i prijenosni skeneri

CZUR

Skeneri za knjige - bez trganja uveza

Korisnička podrška

Centar za korisničku podršku, narudžba servisa i baza znanja

Synology podrška

Narudžba servisa i pomoć pri instalaciji uređaja ili postavljanje sistema za sigurnosno kopiranje

Opći uslovi poslovanja

Opći uslovi, koji vrijede za sve isporuke i ponude preduzeća

Preuzimanja

Pristup cjenovnicima, brošurama, upravljačkim programima i ostalim važnim dokumentima

Kyocera prodajni partneri

Spisak ovlaštenih prodavača Kyocera štampača i multifunkcionalnih uređaja

Servisni partneri

Spisak servisnih partnera za Kyocera uređaje u BiH

O preduzeću Xenon forte Sarajevo

Osnovne informacije o preduzeću Xenon forte Sarajevo

Kontakt

Kontaktirajte nas, odgovorit ćemo Vam u najkraćem mogućem roku

Novosti

Budite u toku sa našim najnovijim vijestima

Studije slučaja

Primjeri dobre prakse naših programa i rješenja

Akcije

Kyocera uređaji na akciji

Odlaganje elektronskog otpada

Upravljanje elektronskim otpadom i iskorištenim tonerima

033 765 165

OPERATIVNI SISTEM

Povećajte učinkovitost

Synology DiskStation Manager (DSM) je operativni sistem koji pokreće sve NAS Synology servere. Nudi cijeli niz korisnih besplatnih rješenja.

Odaberite rješenja po vašoj mjeri

DSM operativni sistem se neprestano razvija. Synology dodaje mogućnosti i novim i postojećim verzijama. Time je stvorena robusna platforma koja, sa jedne strane, omogućuje upravljanje i zaštitu cjelokupnog ekosistema, a sa druge strane nudi bogat skup korisnih i besplatnih programa za sve korisnike.

Korištenje operativnog sistema je intuitivno i jednostavno. U ponudi softverskih rješenja sigurno ćete pronaći pravo rješenje za vas. Cijeli skup možete pogledati na Synology web stranici, a u nastavku ističemo glavna područja.

Sigurnosno kopiranje

Uz Synology, vaši će podaci biti pohranjeni na siguran način i uvijek dostupni. Međutim, u slučaju kvarova, oštećenja ili drugih nepredviđenih događaja koji mogu zadesiti vaš računar, moći ćete bez poteškoća povratiti svoje podatke.

Multimedijski sadržaji

Multimedija

Vaš Synology NAS spojit će sve medije pod jednim krovom – fotografije, videozapise i muziku. Sigurnosno kopirajte i pohranite svoje medije na sigurno mjesto kojem možete pristupiti sa bilo koje lokacije.

Sistemi za nadzor

Iskoristite prednosti naprednih mogućnosti kontrole nadzornih kamera s jednostavnim opcijama instalacije i poboljšanim mogućnostima koje nudi Synology Surveillance Station.

Sistem video nadzora

Produktivnost

DiskStation Manager (DSM) nudi bogat skup rješenja za grupni rad i poboljšanje produktivnosti. U ponudi su office programi, kalendar, kontakti, mail server, chat room i mnogi drugi korisni programi za bolju saradnju među zaposlenicima.

 

Virtualizacija

Synologyjeva rješenja za virtualizaciju iskorištavaju snagu NAS servera za pokretanje virtualnih računara koji služe kao memorija za virtualna računarska okruženja, držeći vaše podatke sigurno sačuvanim i uvijek dostupnim.

Mobilni pristup

Upravljanje korisničkim računom

Povećajte produktivnost i uštedite vrijeme IT administratorima intuitivnim upravljanjem korisničkim računima i uređajima u cijelom preduzeću.

Sistemska administracija

Jednostavno održavajte, nadzirite i upravljajte svojim sistemima pomoću alata ugrađenih u operativni sistem DiskStation Manager (DSM).

Podrška, Pomoć
Zaštitite svoje podatke

Sigurnost

Svakodnevno se događa niz sigurnosnih propusta koji uzrokuju značajnu finansijsku štetu i narušavaju ugled žrtava napada. Synology razvija kvalitetna i sofisticirana sigurnosna rješenja koja štite podatke pohranjene na vašem NAS serveru.

Upravljanje datotekama

Synology NAS serveri dizajnirani su za pohranu, pristup i dijeljenje datoteka za grupni rad. Svojim datotekama upravljat ćete direktno iz preglednika. Nećete imati problema sa upravljanjem korisničkim računima, uređivanjem sinhronizacije između web-mjesta ili upravljanjem pristupom više platformi.

Upravljanje dokumentima
zadnje novosti

Novosti iz svijeta zaštite i pohrane podataka

21.11.2022

Synology je predstavio DiskStation DS923+

Synology korporacija je predstavila DiskStation DS923+ sa četiri ležišta za disk jedinice. Može djelovati kao primarno rješenje za pohranu i zaštitu podataka za kućne korisnike i mala preduzeća, ili kao čvorište za sisteme s uređajima na više lokacija.

Pročitajte cijeli članak
09.11.2022

Synology je predstavio WRX560 — Wi-Fi 6 ruter za moderni pametni dom

WRX560 ruter je mlađi i manji nasljednik već predstavljenog modela RT6600ax iz Synology-ove linije rutera Wi-Fi 6. Namijenjen je široj publici, ali i dalje kombinuje visoke performanse i naprednu mrežnu funkcionalnost.

Pročitajte cijeli članak
07.11.2022

Synology u 2023. godini

Na događaju je predstavljeno nekoliko noviteta, kako hardverskih tako i softverskih, a glavni fokus je bio na novom WRX560 Wi-Fi ruteru, operativnom sistemu DSM 7.2 i funkcionalnostima koje on donosi, te novim modelima x23 NAS servera.

Pročitajte cijeli članak

Zanima vas još sličnih sadržaja?

Pretplatite se na našu mailing listu i budite uvijek u toku u područjima digitalizacije, upravljanja dokumentima, ispisa, zaštite podataka itd.