Dobio je priznanje u oblasti usluga upravljanog štampanja u cloudu (MPS) i štampanja u distribuiranom radnom okruženju.
Japanska korporacija Kyocera Document Solutions Inc. (Predsjednik: Hironori Ando) objavila je da je prepoznata kao “glavni igrač” u dva IDC MarketScape izvještaja – IDC MarketScape: Worldwide Cloud MPS Hardcopy 2022 Vendor Assessment i IDC MarketScape: Worldwide Print in the Distributed Workforce 2022.
Ocjene su zasnovane na IDC MarketScape metodologiji za procjenu proizvoda i usluga dobavljača u relevantnim oblastima i analizu sposobnosti svakog prodavca da zadovolji promenljive potrebe kupaca, posebno u nedavno sve decentralizovanijem radnom okruženju. “Worldwide Cloud MPS Hardcopy 2022 Vendor Assessment*1” fokusira se na usluge štampanja u cloudu kao što je MPS za upravljanje uređajima za štampanje preduzeća, dok “Worldwide Print in the Distributed Workforce 2022 Vendor Assessment*2” ocjenjuje proizvode i usluge koje podržavaju dokumente i ispisne tokove posla u kompanijama u kojima zaposleni rade i u kancelarijama i od kuće ili u pokretu.
Pored pružanja štampača i multifunkcionalnih uređaja sa izuzetnom ekološkom i ekonomskom efikasnošću, kao i različitog softvera koji povećava sigurnost ili omogućava operativnu integraciju, kao što je snimanje i upravljanje dokumentima, Kyocera jača ECM/CSP rješenja koja omogućavaju sveobuhvatnu kontrolu i korištenje informacija u cijelom preduzeću. Na osnovu ovog širokog spektra rješenja, Kyocera je prepoznata kao brend koji pruža najbolje usluge za promjenjive potrebe kupaca, uključujući decentraliziranu distribuciju poslova za štampu u hibridnom radnom okruženju.
Kako se radna okruženja mijenjaju od tradicionalnih kancelarija do onih na više lokacija, Kyocera će nastaviti pružati hardver rješenja i usluge kako bi pomogli korisnicima da poboljšaju produktivnost i da se suoče sa svim izazovima.
*1 IDC MarketScape: Worldwide Cloud MPS Hardcopy 2022 Vendor Assessment, doc #US #US47337721, January 2022
*2 IDC MarketScape: Worldwide Print in the Distributed Workforce 2022 Vendor Assessment, doc #US48596221, January 2022
#
O IDC Marketscape
IDC MarketScape model analize dobavljača je dizajniran da pruži pregled konkurentske sposobnosti dobavljača ICT (informacione i komunikacijske tehnologije) na odabranom tržištu. Metodologija istraživanja koristi rigoroznu metodologiju bodovanja zasnovanu na kvalitativnim i kvantitativnim kriterijumima, što rezultira jednom grafičkom ilustracijom pozicije svakog prodavca na ovom tržištu. IDC MarketScape pruža jasan okvir u kojem se mogu smisleno uporediti ponude proizvoda i usluga, mogućnosti i strategije, te trenutni i budući faktori tržišnog uspjeha IT i telekomunikacijskih provajdera. Okvir takođe pruža kupcima tehnologije procjenu od 360 stepeni o prednostima i slabostima trenutnih i potencijalnih dobavljača.
Pročitajte više informacija o Kyoceri.
Povezane informacije: