Programska rješenja

Upravljanje ispisom

Kontrola ispisa

Rješenja za upravljanje ispisom
Rješenja za daljinsko upravljanje uređajima

Optimizacija ispisa

Managed Document Services ili usluge upravljanja dokumentima

Produkcijska štampa

Kyocera TASKalfa Pro 15000c - Inkjet je budućnost

Upravljanje dokumentima

Digitalizacija poslovanja

Rješenja koja pomažu preduzećima da budu efikasnija i fleksibilnija

DMS

Sistemi za upravljanje dokumentima omogućavaju struktuisanu pohranu podataka

ICT USLUGE

Zaštita podataka

Najučinkovitija zaštita od gubitka podataka je sigurnosno kopiranje

Virtualizacija

Iskoristite mogućnosti koje nude virtuelna okruženja

Uređaji

Štampači i multifunkcijski uređaji

Kyocera

Laserski štampači i multifunkcijski uređaji

Epson štampači

Inkjet štampači i multifunkcijski uređaji

CITIZEN

Termalni i termo štampači

NAS SERVERI I MREŽNA OPREMA

Synology

Rješenja za pohranu i zaštitu podataka te sistema za video nadzor

Wi-Fi ruteri

Ponuda Synology rutera za neprekinuti pristup webu

Synology kamere

Nadzorne kamere Synology

Skeneri

Plustek

Poslovni skeneri A4 i A3 formata i prijenosni skeneri

CZUR

Skeneri za knjige - bez trganja uveza

UPS - NEPREKIDNO NAPAJANJE

FSP Fortron

Zaštitite vaše uređaje od nestanka i fluktuacija struje

Podrška
Korisnička podrška

Centar za korisničku podršku, narudžba servisa i baza znanja

Synology podrška

Narudžba servisa i pomoć pri instalaciji uređaja ili postavljanje sistema za sigurnosno kopiranje

Opći uslovi poslovanja

Opći uslovi, koji vrijede za sve isporuke i ponude preduzeća

Preuzimanja

Pristup cjenovnicima, brošurama, upravljačkim programima i ostalim važnim dokumentima

Kyocera prodajni partneri

Spisak ovlaštenih prodavača Kyocera štampača i multifunkcionalnih uređaja

Ovlašteni servisni partneri za Kyocera uređaje

Spisak servisnih partnera za Kyocera uređaje u BiH

O nama
O preduzeću Xenon forte Sarajevo

Osnovne informacije o preduzeću Xenon forte Sarajevo

Kontakt

Kontaktirajte nas, odgovorit ćemo Vam u najkraćem mogućem roku

Novosti

Budite u toku sa našim najnovijim vijestima

Studije slučaja

Primjeri dobre prakse naših programa i rješenja

Akcije

Kyocera uređaji na akciji

Odlaganje elektronskog otpada

Upravljanje elektronskim otpadom i iskorištenim tonerima

Prilika za posao

Provjerite otvorena radna mjesta

033 765 165

UPRAVLJANJE ŠTAMPOM U PREDUZEĆU

Zaštitite povjerljive dokumente i smanjite troškove štampe

Upravljanje štampom često je jedna od glavnih zanemarenih opcija za smanjenje internih troškova i osiguranja povjerljivih informacija.

Rješenja za upravljanje štampom

Najsavremenija rješenja za upravljanje dokumentima i štampom preduzeća pojednostavljuju sve procese koje izvodite na svom multifunkcijskom uređaju. Ako se prijavite na uređaj, možete pristupiti svojim prečicama i najčešće korištenim postavkama skeniranja, faksiranja i ispisa, kao i prečicama drugih korištenih funkcija.

Implementacijom rješenja značajno ćete skratiti vrijeme obrade dokumenata, a ujedno ćete moći prepoznati sve neobične navike ispisa u vašem preduzeću te postaviti pravila i kvote za pojedince ili grupe.

Štampa, kopiranje i skeniranje počinju kada se korisnik prijavi na odabrani uređaj. Način prijave ovisi o vašim sigurnosnim zahtjevima i uključuje korištenje različitih metoda provjere autentičnosti. Šifriranje podataka i funkcija Print&Follow osiguravaju da dokumentima može pristupiti samo ovlaštena osoba.

Tako korisnici i vodstvo preduzeća mogu pratiti količine ispisa, prilagoditi procese i smanjiti troškove.

NADZOR I ZAŠTITA ŠTAMPE

MyQ - nagrađivano rješenje za upravljanje štampom

MyQ je rješenje za upravljanje štampom preduzeća. Prošle godine na izboru Buyers Lab dobilo je nagradu „Izbor za 2021.“ iz područja softvera.

Kyocera Cloud Print i Scan
ŠTAMPA I SKENIRANJE U CLOUDU

KCPS - Novo rješenje za hibridna radna mjesta

Kyocera Cloud Print and Scan praktično je rješenje za korisnike Kyocera štampača i multifunkcijskih uređaja koji žele štampati ​​i skenirati čak i kada nisu u svom uredu.

zadnje vijesti

Novosti iz svijeta upravljanja dokumentima.

30.10.2023

Synology je pokrenuo redizajniranu web stranicu za evaluaciju performansi

Redizajnirana web stranica statistike učinka donosi značajna poboljšanja, kao što su korisnija mjerila i redizajniran interfejs. Omogućava korisnicima da brzo identifikuju, uporede i pronađu prava Synology rješenja koja najbolje odgovaraju njihovim specifičnim potrebama.

Pročitajte cijeli članak
23.10.2023

Synology je uveo nove napredne funkcije u Active Insight rješenje

Synology je nadogradio Active Insight, platformu za praćenje zasnovanu na Cloudu. Usmjereno na dobavljače upravljanih sistema i velike poslovne korisnike, ažuriranje donosi poboljšane mogućnosti vizualizacije koje ističu ključne sistemske metrike, kao i napredne funkcije praćenja i zaštite.

Pročitajte cijeli članak
18.08.2023

Synology predstavio DS224+ i DS124, kompaktne uređaje za pohranu podataka

Synology je predstavio DiskStation DS224+ i DS124, najnovije inovacije u Synology asortimanu rješenja za podatke dizajniranih za profesionalce, male radne grupe, kao i edge implementacije.

Pročitajte cijeli članak

Zanima vas još sličnih sadržaja?

Pretplatite se na našu mailing listu i budite uvijek u toku u područjima digitalizacije, upravljanja dokumentima, štampe, zaštite podataka itd.