Upravljanje ispisom

Kontrola ispisa

Rješenja za upravljanje ispisom
Rješenja za daljinsko upravljanje uređajima

Optimizacija ispisa

Managed Document Services ili usluge upravljanja dokumentima

Produkcijska štampa

Kyocera TASKalfa Pro 15000c - Inkjet je budućnost

Upravljanje dokumentima

Digitalizacija poslovanja

Rješenja koja pomažu preduzećima da budu efikasnija i fleksibilnija

DMS

Sistemi za upravljanje dokumentima omogućavaju struktuisanu pohranu podataka

ICT USLUGE

Zaštita podataka

Najučinkovitija zaštita od gubitka podataka je sigurnosno kopiranje

Virtualizacija

Iskoristite mogućnosti koje nude virtuelna okruženja

Štampači i multifunkcijski uređaji

Kyocera

Laserski štampači i multifunkcijski uređaji

Epson štampači

Inkjet štampači i multifunkcijski uređaji

CITIZEN

Termalni i termo štampači

NAS SERVERI

Synology

Rješenja za pohranu i zaštitu podataka te sistema za video nadzor

Mrežna oprema

Wi-Fi ruteri

Ponuda Synology rutera za neprekinuti pristup webu

Skeneri

Plustek

Poslovni skeneri A4 i A3 formata i prijenosni skeneri

CZUR

Skeneri za knjige - bez trganja uveza

Korisnička podrška

Centar za korisničku podršku, narudžba servisa i baza znanja

Synology podrška

Narudžba servisa i pomoć pri instalaciji uređaja ili postavljanje sistema za sigurnosno kopiranje

Opći uslovi poslovanja

Opći uslovi, koji vrijede za sve isporuke i ponude preduzeća

Preuzimanja

Pristup cjenovnicima, brošurama, upravljačkim programima i ostalim važnim dokumentima

Kyocera prodajni partneri

Spisak ovlaštenih prodavača Kyocera štampača i multifunkcionalnih uređaja

Servisni partneri

Spisak servisnih partnera za Kyocera uređaje u BiH

O preduzeću Xenon forte Sarajevo

Osnovne informacije o preduzeću Xenon forte Sarajevo

Kontakt

Kontaktirajte nas, odgovorit ćemo Vam u najkraćem mogućem roku

Novosti

Budite u toku sa našim najnovijim vijestima

Studije slučaja

Primjeri dobre prakse naših programa i rješenja

Akcije

Kyocera uređaji na akciji

Odlaganje elektronskog otpada

Upravljanje elektronskim otpadom i iskorištenim tonerima

033 765 165

MyQ X Embedded Terminal 8.2 za Kyocera uređaje

Češki proizvođač rješenja za upravljanje ispisom predstavio je nadogradnju namenjenu Kyocera štampačima i MFP uređajima. Dugoočekivani MyQ 8.2 terminal pun je novih funkcija i poboljšanja koja pružaju veću fleksibilnost, poboljšanu sigurnost i bolji izgled.
MYQ_8.2 na napravah Kyocera

Češki proizvođač rješenja za upravljanje ispisom predstavio je nadogradnju namenjenu Kyocera štampačima i MFP uređajima. Dugoočekivani MyQ 8.2 terminal pun je novih funkcija i poboljšanja koja pružaju veću fleksibilnost, poboljšanu sigurnost i bolji izgled.

Poboljšana podrška za prikaz preko cijelog ekrana u najnovijoj generaciji Kyocera modela

Nova verzija ugrađenog terminala 8.2 u poslednjoj generaciji Kyocera multifunkcionalnih štampača sa ekranima od 10,1 inča pruža poboljšanu podršku za prikaz preko cijelog ekrana. Odnos između ugrađenog displeja i MyQ displeja je poboljšan kako bi korisniku dao elegantniji izgled i osećaj. Kao bonus, dodana je nova iskačuća traka menija koja omogućava pristup izvornim funkcijama uređaja (brojač, sistemski meni, status, itd.) direktno sa ugrađenog MyQ ekrana.

Podrška za mjesta troškova

MyQ 8.2 Terminal na Kyocera uređajima dodaje podršku za obračun troškovnih centara, koja je već predstavljena u verzijama MyQ X Central i Print Server 8.2. Uvođenjem centara troškova, organizacije dobijaju dodatnu fleksibilnost u vezi sa fakturisanjem i povratom troškova. Ako su mjesta troškova omogućena, korisnik može odabrati određeni račun mjesta troškova prije obrade poslova na MFP-u. Troškovi će se tada izračunati i dodijeliti odabranom mjestu troškova. Troškovi mogu pratiti do 5 različitih opcija naplate, što je vrlo zgodno u obrazovnim, finansijskim i pravnim organizacijama za nadoknadu troškova vezanih za štampanje koje imaju studenti, različiti odjeli ili pojedinci u pravnim poslovima, da spomenemo samo neke.

Poboljšan prikaz kvota

Jednostavnim dodirom ugrađenog interfejsa MyQ X, korisnici sada mogu dobiti pojednostavljeni, ali detaljniji pregled statusa, što im olakšava upravljanje svojim kvotama.

QR kod kao zadani način prijave

U kombinaciji s MyQ X mobilnim klijentom i QR kodom kao zadanim načinom prijave, korisnici zaista mogu iskusiti rad bez dodira kada je u pitanju sigurno štampanje. Oni mogu jednostavno skenirati QR kod prikazan na ugrađenom MyQ terminalu te prekinuti svoje zadatke za štampanje koristeći MyQ X mobilni klijent bez dodirivanja tastature ili ekrana uređaja.

Dodatna polja za podešavanje profila

Nova polja su dodana u MyQ Embedded Terminal 8.2 konfiguracijski profil za Kyocera uređaje kako bi se omogućilo unaprijed definisanje više specifičnih postavki za OEM prije postavljanja MyQ Embedded Terminala na Kyocera uređaje. Dostupna su sljedeća konfigurabilna polja; PIN-ovi lokalnog administratora, izbor jezika, numerička tastatura na ekranu, tip čitača ID kartice, parametri čitača FeliCa kartica.

Prikažite serijski broj uređaja

Prošli su dani kada smo morali pronaći serijski broj uređaja da bismo evidentirali zahtjeve za uslugu. Sa ugrađenim MyQ 8.2 terminalom, administratori i korisnici sada mogu lako identificirati serijski broj MFP-a preko MyQ ugrađenog administratorskog ekrana. Jednostavno kliknite na MyQ logo (može biti korporativni) i serijski broj uređaja će se brzo pojaviti u donjem lijevom uglu ekrana za prijavu administratora.

Jednostavno skeniranje putem sigurnog FTP-a ili HTTPS-a

Ugrađeni terminal MyQ 8.2 za Kyocera uređaje nudi veću zaštitu od sigurnosnih prijetnji. Skenirani dokumenti korisnika su sada šifrirani tokom prijenosa sa MFP-a (uređaja za više zadataka) na server pomoću bezbijednog FTP ili TLS protokola preko HTTPS veze, u zavisnosti od konfiguracije od strane administratora. Takođe nudi poboljšanu fleksibilnost i sigurnost podataka. .

… i mnogo više

Također je bitno napomenuti da je MyQ dodao nekoliko podešavanja vezanih za performanse i stabilnost u stalnom nastojanju da poboljša proizvod.

Dodatne informacije o rješenju MyQ –>

Povezane informacije:

Upravljanje ispisom

Digitalizacija poslovanja

Zaštita podataka

zadnje vijesti

Novosti iz svijeta upravljanja dokumentima i podacima.

15.11.2022

AIVIKA Capture Pro Standalone - rešitev za zajem in obdelavo dokumentov

AIVIKA Capture Pro Standalone je namenjena zajemu in obdelavi vhodnih dokumentov, pri čemer je uvažanje datotek z uporabo različnih virov zasnovano kot namizna aplikacija in za delovanje ne potrebuje strežnika.

Pročitajte cijeli članak
15.11.2022

AIVIKA Capture Pro Standalone - rješenje za snimanje i obradu dokumenata

AIVIKA Capture Pro Standalone je dizajniran za snimanje i obradu ulaznih dokumenata, uvoz datoteka koristeći različite izvore je dizajniran kao desktop aplikacija i ne zahtijeva server za rad.

Pročitajte cijeli članak
29.09.2022

Keypoint Intelligence potvrđuje sigurnost Kyocera uređaja

Serija TASKalfa 3554ci može se pohvaliti sigurnošću koja prevazilazi industrijske standarde. Deset Kyocera A3 MFP-ova iz serije TASKalfa uspješno je prošlo rigorozni program testiranja BLI Security Validation Test, kompanije Keypoint Intelligence.

Pročitajte cijeli članak

Zanima vas još sličnih sadržaja?

Prijavite se na našu mailing listu i uvijek budite u korak s vremenom u oblasti digitalizacije, upravljanja dokumentima, štampe, zaštite podataka itd.