Podaci, IT oprema i usluge, uključujući upravljanje ispisom, ključni su za svakodnevno poslovanje preduzeća. Svrha visoke dostupnosti je da zaštiti ove aplikacije i usluge eliminacijom pojedinačnih kritičnih tačaka u IT sistemu na kojima bi moglo doći do kvara. Korištenjem jedinstvenih rezervnih mogućnosti MyQ X u kombinaciji sa strategijom visoke dostupnosti, preduzeća se mogu zaštititi od prekida i održati visoku produktivnost korisnika.
Zašto nam je potrebna strategija visoke dostupnosti?
Pristup informacionoj tehnologiji, podacima i uslugama, uključujući usluge upravljanja štampanjem, kritični su za svakodnevno poslovanje organizacije, a njihov prekid može imati negativne efekte na poslovanje i gubitak prihoda. Često postoji više potencijalnih pojedinačnih kritičnih tačaka u print mrežama, a jednostavno postavljanje IT sistema na hardveru nije dovoljno da se osigura otpornost na planirane ili neplanirane zastoje sistema.
Ko može biti pogođen
Sve organizacije, bez obzira na veličinu ili lokaciju, podložne su planiranim ili neplaniranim prekidima u svojim informacionim sistemima. Do prekida može doći zbog nekoliko faktora, bilo planiranih (održavanje sistema, nadogradnja hardvera, itd.) ili neplaniranih (kvarovi hardvera, gubitak mrežne konekcije, itd.).
zbog toga je od suštinske važnosti imati strategiju i set rješenja kako bi se minimizirao uticaj prekida IT sistema. Osiguravanje nesmetanog rada print sistema i pristup dokumentima smanjuje rizik i uticaj zastoja na pojedinog zaposlenog i organizaciju. Korisnicima daje pristup ovim uslugama, štiti od gubitka podataka i pomaže im da održe nivo efikasnosti čak i tokom prekida rada, te štiti organizacije od smetnji u poslovanju koji mogu uzrokovati finansijske gubitke.
Kako postižemo maksimalnu dostupnost usluge
Kontinuitet poslovanja IT sistema za upravljanje ispisom može se postići kombinacijom MyQ X softvera i koncepata visoke dostupnosti. Kao sveobuhvatno rešenje za ispis i upravljanje dokumentima, MyQ X nudi korisnicima set rezervnih funkcija koje se mogu koristiti samostalno ili u kombinaciji sa drugim tehnologijama visoke dostupnosti. Na taj način pruža dodatni sloj rješenja za alternativni način rada. MyQ X se može implementirati u više mrežnih arhitektura, lokalno ili u privatnom cloudu.
MyQ X – prijedlog rješenja
Budući da ne postoji rješenje za sve, MyQ preporučuje dva skupa rješenja koja se preklapaju, jedno za mala i srednja preduzeća sa ograničenim IT resursima i osobljem, a drugo za veće organizacije sa većim potrebama za visokom dostupnošću i dodatnim resursima.
1. Organizacije sa manjim IT osobljem ili ograničenim resursima
Zaštitite svoje okruženje za štampanje besplatnim MyQ X rezervnim skupom funkcija:
• Stajanje u redu na MyQ X desktop klijentskoj strani (Client Spooling) s lokalnim rasporedom poslova
Poslovi ispisa se stavljaju u red čekanja lokalno na radnoj stanici krajnjeg korisnika, a samo metapodatke posla sistem šalje serveru. Zadatak štampanja se šalje direktno na multifunkcijski uređaj kada se krajnji korisnik prijavi na uređaj i pokrene proces štampanja na interfejsu uređaja. Ova funkcija smanjuje zahtjeve serverskih resursa i smanjuje opterećenje mreže na serveru.
• Surogat ispis sa MyQ X desktop klijentom
MyQ X desktop klijent automatski detektuje kada se veza sa serverom za štampanje izgubi i podrazumijevano štampa direktno na unaprijed definisanom štampaču ili traži od korisnika da odabere uređaj sa liste štampača. Kada se veza ponovo uspostavi, normalan rad se nastavlja. Korisnici mogu nastaviti sa štampanjem dok je u stanju mirovanja, dok obračun poslova radi besprekorno.
• MyQ X red uređaja (Device Spooling) s vanmrežnom prijavom
Ugrađenu rezervnu funkcionalnost rješenja MyQ X obezbjeđuje direktno multifunkcionalni uređaj. Koristeći Device Spooling, korisnici štampaju direktno na multifukncionalnog uređaj sa ugrađenim rešenjem MyQ X. Ugrađena terminalska aplikacija upravlja poslovima štampanja i naplatom kada je veza sa serverom prekinuta. Može raditi potpuno samostalno i istovremeno upravljati naplatom zadataka. MyQ X funkcija vanmrežne prijave kešira podatke za autentifikaciju korisnika kako bi osigurala sigurnu autentifikaciju korisnika čak i kada je veza izgubljena, istovremeno omogućavajući obračun poslova.
Prednosti za korisnike
Predstavljene funkcije već su besplatno dostupne svim korisnicima MyQ X rješenja. Oni osiguravaju kontinuitet usluga štampanja i kopiranja krajnjim korisnicima tokom prekida rada i održavaju obračun poslova.
2. Organizacije sa većim potrebama za visokom dostupnošću
MyQ X server može biti zaštićen rešenjima za klasterisanje aplikacija kao što je Microsoft Failover Cluster (klaster koji obezbeđuje alternativni način rada aplikacije) ili virtuelni klaster koji nudi VMware. Računarski resursi su raspoređeni na više serverskih čvorova i kombinovani sa zajedničkim rešenjem za skladištenje kao što je NAS server.
Osim toga, preporučuje se korištenje već navedenih besplatnih rješenja za alternativni način rada uključenih u MyQ X rješenje.
Prednosti za korisnike
Rešenja za klasterisanje aplikacija visoke dostupnosti štite MyQ X server za štampanje i njegove usluge od zastoja. MyQ X rješenje također nudi vlastiti skup funkcija za alternativni način rada u vrijeme prekida internet veze, što je besplatno za korisnike.
Zaključak
Organizacije se oslanjaju na stalnu dostupnost IT sistema, uključujući usluge štampanja i upravljanja dokumentima, za svoje svakodnevne operacije. Kvar ovih sistema može imati negativan uticaj, tako da IT sistemi moraju biti zaštićeni implementacijom strategije visoke dostupnosti.
Dostupne su različite tehnologije koje se mogu koristiti za postizanje visoke dostupnosti usluga štampanja. Pored toga, funkcije koje su već uključene u MyQ X pružaju pristupačan način da se obezbedi alternativni način rada i kontinuitet usluge.
Da bi vas bolje informisao o ovoj temi, MyQ je pripremio “MyQ X High Availability Whitepaper”, koji pruža detaljnija konceptualna pitanja i opisuje kako postići visoku dostupnost koristeći MyQ X rješenje.