Upravljanje ispisom

Kontrola ispisa

Rješenja za upravljanje ispisom
Rješenja za daljinsko upravljanje uređajima

Optimizacija ispisa

Managed Document Services ili usluge upravljanja dokumentima

Produkcijska štampa

Kyocera TASKalfa Pro 15000c - Inkjet je budućnost

Upravljanje dokumentima

Digitalizacija poslovanja

Rješenja koja pomažu preduzećima da budu efikasnija i fleksibilnija

DMS

Sistemi za upravljanje dokumentima omogućavaju struktuisanu pohranu podataka

ICT USLUGE

Zaštita podataka

Najučinkovitija zaštita od gubitka podataka je sigurnosno kopiranje

Virtualizacija

Iskoristite mogućnosti koje nude virtuelna okruženja

Štampači i multifunkcijski uređaji

Kyocera

Laserski štampači i multifunkcijski uređaji

Epson štampači

Inkjet štampači i multifunkcijski uređaji

CITIZEN

Termalni i termo štampači

NAS SERVERI

Synology

Rješenja za pohranu i zaštitu podataka te sistema za video nadzor

Mrežna oprema

Wi-Fi ruteri

Ponuda Synology rutera za neprekinuti pristup webu

Skeneri

Plustek

Poslovni skeneri A4 i A3 formata i prijenosni skeneri

CZUR

Skeneri za knjige - bez trganja uveza

Korisnička podrška

Centar za korisničku podršku, narudžba servisa i baza znanja

Synology podrška

Narudžba servisa i pomoć pri instalaciji uređaja ili postavljanje sistema za sigurnosno kopiranje

Opći uslovi poslovanja

Opći uslovi, koji vrijede za sve isporuke i ponude preduzeća

Preuzimanja

Pristup cjenovnicima, brošurama, upravljačkim programima i ostalim važnim dokumentima

Kyocera prodajni partneri

Spisak ovlaštenih prodavača Kyocera štampača i multifunkcionalnih uređaja

Servisni partneri

Spisak servisnih partnera za Kyocera uređaje u BiH

O preduzeću Xenon forte Sarajevo

Osnovne informacije o preduzeću Xenon forte Sarajevo

Kontakt

Kontaktirajte nas, odgovorit ćemo Vam u najkraćem mogućem roku

Novosti

Budite u toku sa našim najnovijim vijestima

Studije slučaja

Primjeri dobre prakse naših programa i rješenja

Akcije

Kyocera uređaji na akciji

Odlaganje elektronskog otpada

Upravljanje elektronskim otpadom i iskorištenim tonerima

Prilika za posao

Provjerite otvorena radna mjesta

033 765 165

MyQ i visoka dostupnost

Korištenjem jedinstvenih rezervnih mogućnosti MyQ X u kombinaciji sa strategijom visoke dostupnosti, preduzeća se mogu zaštititi od prekida i održati visoku produktivnost korisnika.
MyQ_High_Availability

Podaci, IT oprema i usluge, uključujući upravljanje ispisom, ključni su za svakodnevno poslovanje preduzeća. Svrha visoke dostupnosti je da zaštiti ove aplikacije i usluge eliminacijom pojedinačnih kritičnih tačaka u IT sistemu na kojima bi moglo doći do kvara. Korištenjem jedinstvenih rezervnih mogućnosti MyQ X u kombinaciji sa strategijom visoke dostupnosti, preduzeća se mogu zaštititi od prekida i održati visoku produktivnost korisnika.

Zašto nam je potrebna strategija visoke dostupnosti?

Pristup informacionoj tehnologiji, podacima i uslugama, uključujući usluge upravljanja štampanjem, kritični su za svakodnevno poslovanje organizacije, a njihov prekid može imati negativne efekte na poslovanje i gubitak prihoda. Često postoji više potencijalnih pojedinačnih kritičnih tačaka u print mrežama, a jednostavno postavljanje IT sistema na hardveru nije dovoljno da se osigura otpornost na planirane ili neplanirane zastoje sistema.

Ko može biti pogođen

Sve organizacije, bez obzira na veličinu ili lokaciju, podložne su planiranim ili neplaniranim prekidima u svojim informacionim sistemima. Do prekida može doći zbog nekoliko faktora, bilo planiranih (održavanje sistema, nadogradnja hardvera, itd.) ili neplaniranih (kvarovi hardvera, gubitak mrežne konekcije, itd.).

zbog toga je od suštinske važnosti imati strategiju i set rješenja kako bi se minimizirao uticaj prekida IT sistema. Osiguravanje nesmetanog rada print sistema i pristup dokumentima smanjuje rizik i uticaj zastoja na pojedinog zaposlenog i organizaciju. Korisnicima daje pristup ovim uslugama, štiti od gubitka podataka i pomaže im da održe nivo efikasnosti čak i tokom prekida rada, te štiti organizacije od smetnji u poslovanju koji mogu uzrokovati finansijske gubitke.

Kako postižemo maksimalnu dostupnost usluge

Kontinuitet poslovanja IT sistema za upravljanje ispisom može se postići kombinacijom MyQ X softvera i koncepata visoke dostupnosti. Kao sveobuhvatno rešenje za ispis i upravljanje dokumentima, MyQ X nudi korisnicima set rezervnih funkcija koje se mogu koristiti samostalno ili u kombinaciji sa drugim tehnologijama visoke dostupnosti. Na taj način pruža dodatni sloj rješenja za alternativni način rada. MyQ X se može implementirati u više mrežnih arhitektura, lokalno ili u privatnom cloudu.

MyQ X – prijedlog rješenja

Budući da ne postoji rješenje za sve, MyQ preporučuje dva skupa rješenja koja se preklapaju, jedno za mala i srednja preduzeća sa ograničenim IT resursima i osobljem, a drugo za veće organizacije sa većim potrebama za visokom dostupnošću i dodatnim resursima.

1. Organizacije sa manjim IT osobljem ili ograničenim resursima

Zaštitite svoje okruženje za štampanje besplatnim MyQ X rezervnim skupom funkcija:

• Stajanje u redu na MyQ X desktop klijentskoj strani (Client Spooling) s lokalnim rasporedom poslova

Poslovi ispisa se stavljaju u red čekanja lokalno na radnoj stanici krajnjeg korisnika, a samo metapodatke posla sistem šalje serveru. Zadatak štampanja se šalje direktno na multifunkcijski uređaj kada se krajnji korisnik prijavi na uređaj i pokrene proces štampanja na interfejsu uređaja. Ova funkcija smanjuje zahtjeve serverskih resursa i smanjuje opterećenje mreže na serveru.

• Surogat ispis sa MyQ X desktop klijentom

MyQ X desktop klijent automatski detektuje kada se veza sa serverom za štampanje izgubi i podrazumijevano štampa direktno na unaprijed definisanom štampaču ili traži od korisnika da odabere uređaj sa liste štampača. Kada se veza ponovo uspostavi, normalan rad se nastavlja. Korisnici mogu nastaviti sa štampanjem dok je u stanju mirovanja, dok obračun poslova radi besprekorno.

• MyQ X red uređaja (Device Spooling) s vanmrežnom prijavom

Ugrađenu rezervnu funkcionalnost rješenja MyQ X obezbjeđuje direktno multifunkcionalni uređaj. Koristeći Device Spooling, korisnici štampaju direktno na multifukncionalnog uređaj sa ugrađenim rešenjem MyQ X. Ugrađena terminalska aplikacija upravlja poslovima štampanja i naplatom kada je veza sa serverom prekinuta. Može raditi potpuno samostalno i istovremeno upravljati naplatom zadataka. MyQ X funkcija vanmrežne prijave kešira podatke za autentifikaciju korisnika kako bi osigurala sigurnu autentifikaciju korisnika čak i kada je veza izgubljena, istovremeno omogućavajući obračun poslova.

Prednosti za korisnike

Predstavljene funkcije već su besplatno dostupne svim korisnicima MyQ X rješenja. Oni osiguravaju kontinuitet usluga štampanja i kopiranja krajnjim korisnicima tokom prekida rada i održavaju obračun poslova.

2. Organizacije sa većim potrebama za visokom dostupnošću

MyQ X server može biti zaštićen rešenjima za klasterisanje aplikacija kao što je Microsoft Failover Cluster (klaster koji obezbeđuje alternativni način rada aplikacije) ili virtuelni klaster koji nudi VMware. Računarski resursi su raspoređeni na više serverskih čvorova i kombinovani sa zajedničkim rešenjem za skladištenje kao što je NAS server.

Osim toga, preporučuje se korištenje već navedenih besplatnih rješenja za alternativni način rada uključenih u MyQ X rješenje.

Prednosti za korisnike

Rešenja za klasterisanje aplikacija visoke dostupnosti štite MyQ X server za štampanje i njegove usluge od zastoja. MyQ X rješenje također nudi vlastiti skup funkcija za alternativni način rada u vrijeme prekida internet veze, što je besplatno za korisnike.

Zaključak

Organizacije se oslanjaju na stalnu dostupnost IT sistema, uključujući usluge štampanja i upravljanja dokumentima, za svoje svakodnevne operacije. Kvar ovih sistema može imati negativan uticaj, tako da IT sistemi moraju biti zaštićeni implementacijom strategije visoke dostupnosti.

Dostupne su različite tehnologije koje se mogu koristiti za postizanje visoke dostupnosti usluga štampanja. Pored toga, funkcije koje su već uključene u MyQ X pružaju pristupačan način da se obezbedi alternativni način rada i kontinuitet usluge.

Da bi vas bolje informisao o ovoj temi, MyQ je pripremio “MyQ X High Availability Whitepaper”, koji pruža detaljnija konceptualna pitanja i opisuje kako postići visoku dostupnost koristeći MyQ X rješenje.

PRREUZMITE WHITE PAPER

Više informacija o rješenju MyQ >>

zadnje vijesti

Novosti iz svijeta upravljanja dokumentima i podacima.

11.01.2023

MyQ i visoka dostupnost

Korištenjem jedinstvenih rezervnih mogućnosti MyQ X u kombinaciji sa strategijom visoke dostupnosti, preduzeća se mogu zaštititi od prekida i održati visoku produktivnost korisnika.

Pročitajte cijeli članak
05.01.2023

MyQ Roger je dobio platinasto priznanje od BLI Keypoint Intelligence

MyQ Roger je dobio najvišu platinastu ocjenu u laboratoriji za testiranje BLI Keypoint Intelligence. Izvještaj objašnjava karakteristike i prednosti koje su mobilnom rješenju za upravljanje ispisom donijele najveću moguću ocjenu. "MyQ Roger je digitalni lični asistent koji pomaže radnicima u udaljenim, hibridnim i "hot-desk" okruženjima (nekoliko zaposlenih dijeli jedno radno mjesto) da pređu sa tradicionalnog načina rada na moderno, intuitivno digitalno radno okruženje." - Keypoint Intelligence

Pročitajte cijeli članak
15.07.2022

MyQ X je predstavio potpuno opremljen ugrađeni terminal za Epson štampače

MyQ, nezavisni dobavljač softvera, dodao je ugrađeni terminal s punim mogućnostima u MyQ X porodicu rješenja za Epson štampače i MFP uređaje.

Pročitajte cijeli članak

Zanima vas još sličnih sadržaja?

Prijavite se na našu mailing listu i uvijek budite u korak s vremenom u oblasti digitalizacije, upravljanja dokumentima, štampe, zaštite podataka itd.